Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har selv omnia 2 og er veldig fornøyd. har prøvd hd2 litt. jeg syns den var alt for stor og kamraet var elendig. det som er bra med den er at den var veldig rask. men film og kamra er mye bedre på o2. sÅ hvis du vil ha bra multimedia velger du o2.

 

Er forskjellen nevneverdig stor i hurtighet mellom O2 og HD2? Regner ikke med O2 er plagsom treg? Heller mer og mer mot O2! Syns også du får mer for pengene i forhold til det du får!

Lenke til kommentar
har skiftet til engelsk, men finner ikke det

 

hvor finner jeg dette: HKLM – system – gdi – rotation - HideOrientationUi forandre 1 til 0

Du må editere registeret. For å gjøre det trenger du et regedit program. PHM Regedit bruker jeg...

Ta for guds skyld backup av registeret før du starter ;)

dette har jeg gjort men jeg finner ikke knappen "rotate screen" i assign a program, har engelsk språk

Lenke til kommentar
chivas har du prøvd og flashe?

Nei, har ikke fått tid til å gjøre det enda. Men tenker jeg tester en av Secany sine først.

 

har skiftet til engelsk, men finner ikke det

 

hvor finner jeg dette: HKLM – system – gdi – rotation - HideOrientationUi forandre 1 til 0

Du må editere registeret. For å gjøre det trenger du et regedit program. PHM Regedit bruker jeg...

Ta for guds skyld backup av registeret før du starter ;)

dette har jeg gjort men jeg finner ikke knappen "rotate screen" i assign a program, har engelsk språk

Har du restartet telefonen, og så sjekket?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lov til å tukle med uoffisielle rom-versjoner :\ (det er en jobbtelefon )

Men er det lansert en offesiell oppdatering?

Ikke det jeg vet om, men Secany sine på Modaco er forsåvidt offisielle fra Samsung. Tror dog de ikke er lagt ut for kunder til å oppdatere med.

Men ser at du har annen versjon enn meg; jeg har (Phone) I8000XXII7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...