Boll1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 har selv omnia 2 og er veldig fornøyd. har prøvd hd2 litt. jeg syns den var alt for stor og kamraet var elendig. det som er bra med den er at den var veldig rask. men film og kamra er mye bedre på o2. sÅ hvis du vil ha bra multimedia velger du o2. Lenke til kommentar
de_Molay Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 har selv omnia 2 og er veldig fornøyd. har prøvd hd2 litt. jeg syns den var alt for stor og kamraet var elendig. det som er bra med den er at den var veldig rask. men film og kamra er mye bedre på o2. sÅ hvis du vil ha bra multimedia velger du o2. Er forskjellen nevneverdig stor i hurtighet mellom O2 og HD2? Regner ikke med O2 er plagsom treg? Heller mer og mer mot O2! Syns også du får mer for pengene i forhold til det du får! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 det er ikke veldig mye forskjell. men hd har kapasiv skjerm.mens omnia har resistiv. Lenke til kommentar
de_Molay Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for mange gode svar! hvorfor er O2 bedre på multimedia mener du speedfrog? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 den har amoled skjerm som er mye bedre en vanlig skjerm( som hd2 har), kamraet er mye bedre på o2. forskjellen på amoled og vanlig er at fargene er mye bedre og klarere. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 her er den nye romen 6.5.3 med touch flo 3D 1.3 med dette bilde som bakgrunn: Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) kan trådstarter flytte denne over i åpen diskusjon om mobil? Endret 28. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 chivas har du prøvd og flashe? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 har skiftet til engelsk, men finner ikke det hvor finner jeg dette: HKLM – system – gdi – rotation - HideOrientationUi forandre 1 til 0 Du må editere registeret. For å gjøre det trenger du et regedit program. PHM Regedit bruker jeg... Ta for guds skyld backup av registeret før du starter dette har jeg gjort men jeg finner ikke knappen "rotate screen" i assign a program, har engelsk språk Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 chivas har du prøvd og flashe? Nei, har ikke fått tid til å gjøre det enda. Men tenker jeg tester en av Secany sine først. har skiftet til engelsk, men finner ikke det hvor finner jeg dette: HKLM – system – gdi – rotation - HideOrientationUi forandre 1 til 0 Du må editere registeret. For å gjøre det trenger du et regedit program. PHM Regedit bruker jeg... Ta for guds skyld backup av registeret før du starter dette har jeg gjort men jeg finner ikke knappen "rotate screen" i assign a program, har engelsk språk Har du restartet telefonen, og så sjekket? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 finnes det et program hvor man kan styre pc fra telfonen? ganske lik som vnc til iphone og ipod. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 finnes det et program hvor man kan styre pc fra telfonen? ganske lik som vnc til iphone og ipod. Tja, du har jo vnc for wm og... Lenke til kommentar
2new Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 www.logmein.com funker både fra PC og VM. Har alle i familien, venner og andre som ber om "support" lagret der. Trenger ikke noe konfig av brannmur eller lignende, funker alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 med dette bilde som bakgrunn: Har du det bildet i 480 x 800? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 med dette bilde som bakgrunn: Har du det bildet i 480 x 800? nei jeg fikk det fra en modaco.com Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det en offisiell oppdatering fra samsung tilgjengelig? Når jeg prøver å oppdatere fra pc studio så får jeg bare en feilmelding: "Kan ikke koble til serveren." Jeg har nå versjon: I8000XXIJ3 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) bruk heller rom som andre har laget, da får du ikke alle dritt programmene som du ikke kan avinstallere alt er mye kjappere og bedre http://www.modaco.com/content/i8000-omnia-...ai-eng-version/ Endret 5. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke lov til å tukle med uoffisielle rom-versjoner :\ (det er en jobbtelefon ) Men er det lansert en offesiell oppdatering? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke lov til å tukle med uoffisielle rom-versjoner :\ (det er en jobbtelefon )Men er det lansert en offesiell oppdatering? Ikke det jeg vet om, men Secany sine på Modaco er forsåvidt offisielle fra Samsung. Tror dog de ikke er lagt ut for kunder til å oppdatere med. Men ser at du har annen versjon enn meg; jeg har (Phone) I8000XXII7 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) windows mobile 6.5.5 det er med office 2010 i den romen Endret 9. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå