Gå til innhold

Samsung i8000 (Omnia ll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lite aktivitet her! Dette ser ut på papiret som den perfekte telefon. Det som er skremmende å lese er tregheten. Stemmer dette veldig? Lest mange tester og der er de positive. Vurderer HD2 også men O2 har flere ting som frister mer ved O2 som f.eks 16G, bedre på multimedia-divx spiller, amoled, bedre batteri... Så hva tror folket?

Lenke til kommentar
Min var ganske treg med orginal ROM, men kom seg BETRAKTELIG etter en update.

 

er det en offisiell ROM oppdatering fra samsung som har kommet i det siste eller vil dette komme ganske raskt?

Jeg har forstått det sånn at de er Samsung sine, men ikke offisielt releaset ;) Det ser ihvertfall ut til at de kommer med en ny hver måned , så vil tro at en blir sluppet snart. Den som kom sist måned skal være offisielt releaset, men den er branded og kanskje ikke så interessant. Uansett, Secany sine roms er "offisielle" fra Samsung, men muligens ikke 100% stabile enda, derfor er de heller ikke sluppet for hvermannsen.

Lenke til kommentar
skjer med at amobil forsatt ikke har klart å teste o2?!?!?!?

 

Håper jeg ikke blir tatt for å spamme nå, hehe :)

 

http://www.mobili.no/tester/test-av-samsung-i8000-omnia-ii/

 

Jeg liker denne telefonen veldig godt. Syns i grunn Touchwiz er mye smartere enn HTCs Touchflo/Sense når alt kommer til alt. Men det er kanskje en smakssak?

 

Det er ikke mye som er feil med denne telefonen om jeg får si det selv. Knallbra til film, musikk og jobb.

Lenke til kommentar
skjer med at amobil forsatt ikke har klart å teste o2?!?!?!?

 

Håper jeg ikke blir tatt for å spamme nå, hehe :)

 

http://www.mobili.no/tester/test-av-samsung-i8000-omnia-ii/

 

Jeg liker denne telefonen veldig godt. Syns i grunn Touchwiz er mye smartere enn HTCs Touchflo/Sense når alt kommer til alt. Men det er kanskje en smakssak?

 

Det er ikke mye som er feil med denne telefonen om jeg får si det selv. Knallbra til film, musikk og jobb.

kjedelig design? wtf? syns o2 er kjempe fin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
fikk til denne ROM: WM6.5.3 yeah!

 

mye mer ram ledig nå.

Kuult :)

 

- Det jeg alltid har lurt på er om det følger med norsk t9 ordliste, eller om den må innstalleres separat?

- Stabilitet?

- Føles telefonen kjappere?

- Har de fikset sms buggen? (den hvor man ikke kan skrive tegn som: , . ! ? uten å slå av xt9 - gjelder ved telefontastatur)

- +++ (fyll ut selv :D )

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

fikk til denne ROM: WM6.5.3 yeah!

 

mye mer ram ledig nå.

Kuult :)

 

1. Det jeg alltid har lurt på er om det følger med norsk t9 ordliste, eller om den må innstalleres separat?

2. Stabilitet?

3. Føles telefonen kjappere?

4. Har de fikset sms buggen? (den hvor man ikke kan skrive tegn som: , . ! ? uten å slå av xt9 - gjelder ved telefontastatur)

- +++ (fyll ut selv :D )

1. nei

2.bedre,den har ikke klikket noen ganger

3.ja

4.nei

 

 

 

Obs!:

- Dette er en Lite-versjon. Ikke forvent> 200 MB minne som RFD's Ultralite ROM.

- Hardreset etter at blitsen er sterkt anbefalt.

- Classic Blue tema er anbefalt og softreset er nødvendig å få alle ikoner og funksjoner.

- Most safe if you flash with sorg's Octans mini and use this nb0 file only.

- Dette ROM kan brukes sammen med engelsk og thai CSC bare. Hvis du har slettet den gamle CSC, kan flash den tilbake. Merk Thai / Eng tastatur når du bruker Thai CSC. Jeg tror Samsung Tastatur vil eksistere hvis du bruker engelsk CSC.

- Den eneste grunnen jeg bruke Rapidshare for opplastingen er jeg en premie bruker. Jeg har god plass og koblinger kan beholde foreever så lenge det er noen nedlasting. Viktigst, trenger du ikke å vente et sekund å laste ned som andre gratis nettsted. Jeg pleier å overvåke nedlastninger så det ville være hyggelig å unngå speil. Men at jeg speil, men vil ikke oppdatere dem her. (google translate

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...