Zaftig Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette er en film jeg og en venn lagde for et par år siden, det er en stopmotion film om krig, Advarsel ikke for barn mye blod! uannsett "nyt" den. det er min profil så send gjerne en venneinvitasjon .. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Prøvde å nyte den, men var umulig. Ikke noe musikk, irriterende tekst som kom over skjermen. Sorry men synes det var dårlig. Bedre lykke neste gang tho. Endret 2. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bare så det er sagt, er ikke dette stopmotion. Stopmotion inneholder, vel motion. Dette er som filmen selv sier, et clipshow. Enig med BadSmile at teksten var irriterende. Ikke særlig behagelig font, og likte ikke måten den kom inn på. En del uklare bilder hjalp heller ikke. Men lykke til neste gang. Forhåpentligvis har dere lært noe denne gangen. Ikke gi opp. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Tull dette er bare noe skvip jeg lagde i 7.klasse prøvde ikke, bare var en hyper gutt som ikke kunne bruke movie maker , kanskje jeg skal prøve igjen bare bedre? .. uannsett takk for at dere gadd og svare .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå