Gå til innhold

Kjøpe MacBook Pro, klare 1080p

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en Macbook, tenkt ganske lenge.

Jeg vil kjøpe en som er såpass god at den kan kjøre 1080p filmer helt fint, hva må jeg gå for da? Holder det med 2.26 GHz & 9400M?

Prisliste & specs her.

Hva bør jeg velge?

Pris: Desto billigere, desto bedre. Så lenge den kan spille 1080p filmer.

Endret av xcitu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Student ja og over 18 år.

Takk for tipset, det så jevlig interessant ut. :)

Kan jeg benytte meg av begge? If so, hvordan?

Hvis ikke, hvilket tilbud tjener jeg mest på da? Må tross alt betale 700 NOK for å bli ADC medlem.

Hvilken rabbat får jeg på MB pro'en jeg kjøper? Jeg får 1435 kr tilbake på iPod touch, men hva på MB pro? Det gjelder altså studenrabbatten.

Endret av xcitu
Lenke til kommentar

Med mindre de har bytta rabatt på grunn av den nye pro-serien, får du 20% (!!!!!) rabatt med adc. Helt klart verdt det altså. MEN det tar litt lengre tid, merk.

Du kan ikke bruke begge.

Studentrabatten er raskere og enklere (og du trenger ikke kjøpe en ipod touch hvis du ikke vil). Hvis du melder deg inn på studenttorget.no får du marginalt bedre tilbud (200-300kr tror jeg), men ellers er standard studentrabatt helt kurant. Hvis du vil sammenligne studentrabatten og vanlig pris tar du vanlig pris minus stud.rab.pris, ikke noe "penger tilbake" der tror jeg.

For spm om hva de forskjellige mac'ene klarer og ikke klarer, ta en titt på Mac forums,

Gl ;)

Lenke til kommentar

Jeg trur 9400M (GS?) vil slite med 1080 filmer. Har skjermen i det hele tatt full HD oppløsning? Hvis ikke, kan du ikke spille av 1080filmer i 1920:1080 oppløsning om du ikke har en ekstern skjerm som har fullHD.

9400M og CPU på 2.26ghz er fryktelig lite for pengene! Om du ikke er fast bestemt på en slik, ligg unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...