Gå til innhold

HTC Hero vs Iphone 3GS

Anbefalte innlegg

Hei, vil ha ny mobil fordi jeg savner en del funksjoner på min nåværende, Nokia E65. Vil ha bedre internett og mail, samt bruke en del håndbøker på jobben som krever iSilo pdb-leser. Alt dette er relativt likt mellom Hero og 3GS, derfor er jeg veldig i tvil om hvilken jeg skal velge. Det skal sies at jeg har en Macbook, og den vil jo kommunisere med 3GS, men ikke i det hele tatt med Hero så vidt jeg har skjønt. I tillegg har finnes det en app som kan styre iTunes på dataen fra mobilen. Andre viktige områder er kart, særlig mulighet til å laste ned kart og slippe dataoverføring underveis. Positivt for 3GS er at den vil fungere fra starten, men den er jo låst til Apple og er muligens dyrest. Fordeler ved Hero er at den har åpent OS, men derimot har jeg ikke lyst å bruke tid eller krefter på å finne ut av småbugs i Android, og jeg har heller ikke det store behovet for full kontroll via root. Ellers virker det som om de blir relativt like i forhold til hastighet og brukeropplevelse i form av zoom osv. Bruker nesten bare tekstmeldinger og mail. Innspill, noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...