Pysj Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 LGs glassmobil, Nokias E52 og HTCs Touch Pro 2 er bare tre av de 11 mobiltelefonene som kommer i butikkene denne måneden. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det var en del telefoner for Nokia denne måneden ja. 6600i slide ser fin ut, og heller ikke så veldig dyr. Glasstelefonen fra Lg så også ganske stilig ut. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Har dere glemt HTC Hero?? Nei, i følge HTC selv kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har dere glemt HTC Hero?? Nei, i følge HTC selv kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli. Det er juli nå? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så Snap har ikke wifi altså? Da lurer jeg på åssen versjon min Snap er da. SnapWifi? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kommentar til artikkelen: 6303 Classic har også skall av metall Endret 2. juli 2009 av mandela Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 synes nokia bare bruker den samme gamle designet som de har brukt i en god del å Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Har dere glemt HTC Hero?? Nei, i følge HTC selv kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli. Det er juli nå? I følge HTC kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli Endret 2. juli 2009 av Pysj Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Så Snap har ikke wifi altså? Da lurer jeg på åssen versjon min Snap er da. SnapWifi? Snap har Wi-fi ja, beklager leifen. Den er nå rettet opp. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Spennende fra lg Vi har ihvertfall forstått at minnekort gir større minne på telefonen..rart Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Er ikke Samsungs KP500/Cookie-klone S5230/Ettellerannet på vei hit på berget denne måneden? Edit: Den har faktisk kommet til Elkjøp/Lefdal til 1895,- i løpet av de siste dagene. Synd hverken LG eller samsung ga disse minijack/miniusb, men da hadde de kanskje blitt litt for attraktive i forhold til mer avanserte modeller. Likevel en potensiell storselger blant hvermansen. Endret 2. juli 2009 av qwert Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) touch pro 2 har da kommet ut? jeg sitter nå i skriver med den nå å den kom jo til nettbutikkene den 25. juni eller noe sann og den har 3.6" skjerm ikke 3.5 som d står i artikkelen Endret 2. juli 2009 av Got2b Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har dere glemt HTC Hero?? Nei, i følge HTC selv kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli. Det er juli nå? I følge HTC kommer ikke denne telefonen i norske butikker i juli Obs, my bad ... Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noen grunn til at ikke Samsung Jet vises her? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noen grunn til at ikke Samsung Jet vises her? Listen er basert på hva produsentene sier vil komme i salg denne måneden. Jet er ikke en av de som ble nevnt, derfor er den ikke på listen Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noen grunn til at ikke Samsung Jet vises her? Listen er basert på hva produsentene sier vil komme i salg denne måneden. Jet er ikke en av de som ble nevnt, derfor er den ikke på listen Ok. Jet er i alle fall i salg på Komplett nå. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Er det noen grunn til at ikke Samsung Jet vises her? Listen er basert på hva produsentene sier vil komme i salg denne måneden. Jet er ikke en av de som ble nevnt, derfor er den ikke på listen Ok. Jet er i alle fall i salg på Komplett nå. Hm, det var spesielt. Skal høre med Samsung hva som skjer, takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hm, det var spesielt. Skal høre med Samsung hva som skjer, takk for at du sa ifra! Fint Til informasjon så har Netshop også den på lager nå. Expansys har hatt 2-3 dager, men kun UK-versjon. Jeg tror mange norske nettbutikker har hatt den på lager i flere dager, men får ikke lov å selge den før i dag, som jeg antar er offisiell lanseringsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg