ebso86 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei... Jeg satt i går kveld og så på tv i mørke på rommet mitt. Da slo det meg at en blå katode og plexi i sidene kunne blitt utrolig fancy! Noen som vet hvordan jeg skal koble? Mvh. Erik Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Ingen som vet hvor man kan hente 12v fra inne i et tv Lenke til kommentar
resac Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 begynn med å gå over tv'n med multi-meter og se hvor lenge du lever!! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 husk at det er VELDIG kraftige kondensatorer inni en tv. Ikke uvanlig med utladninger på over 20000 volt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 bruk en transformator elns som du kan skjule inni tvn. Men vil det ikke bli slitsom t å se på tvn med masse lys som reflekteres i skjermen og sånn? Bring bilder hit da når det er gjort, gleder meg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Planene er å sette inn en blå katode baki tven... der er det plass. Så har jeg tenkt å legge inn plexi langs sidene som skråner bakover. Er behageli med farget lys/vanli lys når du ligger å se på tv, for når du har alle lysene av så blinker liksom tvn sånn. Jeg kan jo bare bruke en annen 12v kilde også da, fra en batterilader eller noe sånt, det hadde jo også gått. Slipper å grille meg i samme slengen:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå