Format_C Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Under installasjon av OfficeXP får jeg følgende melding: Error 1335. The cabinet file `OFFICE1.CAB` required for this installation is corrupted. Har prøvd å kjøre fra både CD og HD (kopiert over) Noen der ute som kjenner igjen denne. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Fikk samme mld. første gang jeg hadde lagt in winXP. Prøvde en annen winXP CD, og vips, så funket alt. Så der var det noe feil med den første winXP CD'en jeg hadde. Prøvde den på andre maskiner med samme resultat. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Hmm, du har nok rett. Får prøve en annen C....ææh løsning. Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 sjekk denne http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q314810 Lenke til kommentar
staljin Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei Format_C, Jeg har en OfficeXP PRO som funker. Ta kontakt. Har mista din e-post adressen. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå