traxt0r Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hadde bestilt 3 BD filmer og 1 PS3 spill for litt over en uke siden. Fikk bekreftelse på mail om at bestillingen var mottat. Men fikk ikke noe forsendelses nummer eller noe. Så jeg sjekka postboksen min idag, fortsatt ikke kommet noe. Så jeg tenkte kanskje jeg skulle sjekke ut ordren på cdon.no, og der stod det jaggu meg at orderen var kansellert! Noen som har vært borti at cdon kansellerer ordre uten å si ifra? Alt var betalt for med visa og alt var på stell.. Prøvd å sende mail men hakke fått noe svar. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jepp, har opplevd dette to ganger tidligere. Fant noen "røverkjøp" ved forhåndsbestilling av to forskjellige spill. De var billige, mest sansynlig så billig som man får det når det lanseres. Jeg regner med at CDON.no har funnet ut at de kan få mer for spillene, og derfor kansellerer de ordren min. Uten noen begrunnelse. Selv syns jeg dette virker veldig suspekt, for det går da ikke ann å holde på slik egentlig? Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Sendte mail og lurte på hva som hadde skjedd. De sa det var en glipp og at jeg kunne bestille på nytt om jeg ville eller de kunne legge inn orderen på nytt men at jeg da ville få en faktura. Men jeg skulle få porto gratis. Problemet er at jeg ikke har fått tilbake penga. Men de insisterte på at det ikke blir trekt fra kontoen før varen er sendt. Men JO, 1100 spenn har blitt trekt fra kontoen min. Så får vi se om de klarer å løse dette på en profesjonell måte.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er reservert 1100 fra kontoen din, ikke trukket. Denne reservasjonen slettes etter en gitt tid, evt kan du ringe din bank og høre om de kan slette den, om du forklarer saken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har også opplevd at CDON har kansellert ordren min, men aldri når jeg har betalt med visa, heldigvis. Null forklaring og null beskjed om at de hadde gjort det. Det var vel siste gangen jeg bestilte noe derfra. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har også opplevd kansellering hos Cdon, fikk da kompensasjon i form av gavekort på 50,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå