Mountain Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 biril da. ikke enda en moderator som takker for seg. Jeg håper det blir en verdig erstatter, for b-real var noge eget etter min mening. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 B-real er en av moderatorene jeg har likt best. La fort merke til den kule avataren hans da jeg registrerte meg i 2005. Den har vel fulgt han, med små endringer, helt til nå nylig. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 En virkelig veteran har forlatt oss som moderator og det er synd. Han har gjort en fantastisk bra jobb for forumet. Takk for laget så langt.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg mener å huske referanser til b-reals moderering i Snorres kongesagaer. Takk for innsatsen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Husker fortsatt da han ga seg første gangen, jeg. Det var tider, det! Takk for innsatsen, biril, og håper du ikke gir deg på forumet selv om du legger fra deg kappa. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Bi-ril: Du var en av de usynlige moderatorene. En av de som ikke kappet hodet av folk, men klarte å styre ting på rett vei, før de utartet seg. Jeg ble trist da jeg så at det ikke lenger sto "moderator" under avataren din. Kjipt at en flinkas som deg gir seg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jøss , men det er vell sånn med alle , vi mister litt intressen på ting man holder på med etter hvert er vell ikke så mange som har holdt så lenge , kan huske noen feier i goda gamle so3 eller noe da søppøl var søppel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Syns det var noe rart med nicket som plutselig var i blått. Jaja... på tide at du kom den ned fra din høye hest mr.gisle. Lykketil med irl prioriteringene. Edit: Så datoen nettop... steike kor lite eg har fulgt med egentlig. :o Endret 30. desember 2009 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå