Gå til innhold

b-real gir seg som moderator


Anbefalte innlegg

Etter 5 år som trofast moderator har b-real nå bestemt seg for å legge kappen på hyllen. Han var i sin tid en av de første brukerne som ble valgt ut til å være moderator og er en av de virkelige veteranene på dette forumet. Vi takker han for flere års hardt arbeid og ønsker han lykke til videre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Yay! Omsider kan vi mobbe bi-ril uten å bli "sensurert"! :p

 

Neida. Bi-ril er faktisk en moderator som jeg føler at jeg faktisk kommer til å savne. Men at han legger fra seg moderatorhatten, er jo ikke synonymt med at han forlater forumet helt.

Du har gjort en flott jobb etter min mening. =)

Lenke til kommentar

Etter nøye analyse av profilen hans kan det se ut som om jeg har funnet grunnen til at b-real velger pensjonisttilværelsen en stund fremover.

b-real.JPG

Det kan se ut som om han har fått seg kjæreste :fun:

(med forbehold om at det kan ha vært der en stund :p )

 

Jaja, godeste b-real har alltid vært her så lenge jeg har vandret rundt på forumet. Satser på at han fortsatt tar en tur innom når han føler for det selv om han da ikke modererer mer.

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det kan se ut som om han har fått seg kjæreste :fun:

(med forbehold om at det kan ha vært der en stund :p )

 

Understreken medfører riktighet ;)

Lenke til kommentar

Haha, det der er det madammen som har hax0red seg inn å gjort vil jeg tro for jeg har iallefall ikke satt det :wee:

 

Anyways, kunne sikkert ha skrevet side opp og side ned med avhandlinger ifra gamle tider osv men jeg er som sagt lat og orker ikke det.

Mye har skjedd og hukommelsen for alt er ikke akkurat på topp. Uvenner og venner har en også fått seg iløpet av denne tiden en har herjet rundt om kring på dette stedet så nå er det på tide å la noen andre få slippe til med kanskje litt mer entusiasme og engasjement en det jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...