sanztra Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kikket på en annonse på Finn og plutselig følte jeg meg beglodd - måtte bare dele dette da jeg nesten ble skremt :!: Annonse på Finn Lenke til kommentar
celidog Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tipper det er deg som selger kameraet. :!: Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Tipper det er deg som selger kameraet. :!: Busted Not, er ikke så god i engelsk som selgeren her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fantastisk navn på selger. For min del er det nesten så jeg mistenker at det er tjuvgods. Men da igjen hadde ikke akkurat det bildet der vært helt optimalt å bruk. Forøvrig må jo personen være småskrudd som setter seg selv inn som det der Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fantastisk mange bra bilder på Finn om man leter litt. Finnes til og med en Facebook-gruppe der man kan legge inn morsomme bilder utelukkende fra Finn. Har ledd godt noen ganger når jeg klikker gjennom bildene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå