4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hei, Eg lurer litt på ein ting som er litt vanskeleg å forklare, no skal dei høyre. Gitt at eg har ein heil deil data i ein database med fleire klienter som skal ha moglegheita til å logge seg inn. Kvart element putta inn i databasen publiseres med namn, men namnet vart nytta mange gonger. Skildnaden er ID'en databasen gjer dei. Men sjølv om alle elementene vart lagt inn fleire gonger vil eg føre ein indeks over dei forskjellige elementene som er tilgjengelege (basert på nettopp namnet som vart nytta så monge gonger). Det skal då vere i form av ei side som fører indeks. Problemet mitt er berre det at eg ikkje får PHP og MySQL til å vise kvart element berre ein gong på indeksen. Forstår dei kor eg vil? Istedet for å vise kvart element ein gong kjem det så mange gonger som det har blitt publisert i databasen (som blir mange i lengda). Korleis sørger dei berre vises ein gong per elementnamn? Endret 2. juli 2009 av steffenz Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da tror jeg du skal sjekke ut "SELECT DISTINCT .." Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Eventuelt GROUP BY. Noen ganger er DISTINCT raskere og noen ganger er GROUP BY, det kommer ann på datasettet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk for svar begge to. DISTINCT fungerte ypperleg denne gongen, men eg skal hugse GROUP BY óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå