pstjernen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei. Har vært med på å arrangere en del lan de siste årene, hvor vi spiller en god del musikkvideoer o.l. Bruker anlegg og projektor til dette. Så lurer jeg på om noen har en god idè til hvordan man kan holde avstemning på hva som skal spilles. Alle forslag mottas med takk. (ok, ikke innlevering av papirskjema :o ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Lag et spørreskjema på LANets nettside. Det gjøres enkelt i php. Hvis dine php-skills ikke er stødige kan du laste ned slike polls på en del nettsider, bl.a. html-hjelp.no tror jeg... Lenke til kommentar
pstjernen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Har vært inne på tanken om å gjøre det på den måten ja. Men nå er mine php-kunnskaper så og si ikke til stede i det hele tatt. Ser litt rundt på nettet for tiden. Men de fleste nedlastbare poll's er begrenset til f.eks 10 svaralternativer. Får fortsette å lete. Men takk for svar. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg har eget domene, jeg kan ordne et forum til deg, for jeg har tilgang til mysql og php databaser, og kan få til ferdigordnet forum, der du kan legge inn så mange polls du vil. kan bare fixe et subdomene, feks. poll.kjapt.net, da kjapt.net er domene mitt. men du må ha tilgang til internett på LAN'et da.. Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Denne ideen har jeg hatt lenge. Votingen må begrenset til feks 1 vote pr 20min for hver ip. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 på LAN så har da alle samma IP, på Internett mener jeg. lurer fortsatt på om dere har internett tilgang.. Har forresten laget et forum: http://poll.kjapt.net/phpBB2/ hvis du har gitt meg e-post adressen din, har jeg kunne sendt brukernavn og passord.. ok? Lenke til kommentar
pstjernen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 På de lan'a vi har, har alle egen ip, ikke noe nat-tull der. Har som regel 10-Mbps-linje. Har forøvrig mulighet til å ha avstemning via vårt eget forum, men jeg liker ikke helt den varianten. Bør helst være en side med KUN alternativer samt resultat. Mail: [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 tror det skal gå og låse forumer. men jeg kan maile deg brukernavn og passord så kan du se selv hva som kan gjøres sender en mail nå jeg :smile: Lenke til kommentar
pstjernen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Fant en side på nettet: http://polling.broadworld.com/Login.asp Ser brukbart ut, men med en begrensning på 99 alt. Får forske litt på dette. Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det beste hadde jo vert om et program hadde automatisk avspillet video/lyd som nr1 på listen og slettet stemmene for den, so on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå