Gå til innhold

På jakt etter anime


Anbefalte innlegg

Har sett en god del animer nå, men de animene som er av størst interesse må være animer hvor hovedkarateren går fra å være en zero til hero som i Hajime No Ippo, Eyeshield 21 og Kenichi The Mightiest Diciple.

 

Har lett i noen dager nå etter en anime som er noe lik en av disse, men har ikke hatt hellet på min side, og lurer da på om noen som har sett mer anime enn meg har snublet over noe som går innenfor hva jeg har beskrivd.

 

Hvis det ikke er for mye å forlange vil jeg gjerne at animen skulle vart 50 episoder ++

 

På forhånd, takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At karakteren/karakterene trener får å bli den beste i sport, slossing eller noe annet.

Gjerne med noe romantikk og/eller komedie på siden =)

Er ihvertfall sånne typer animer jeg finner veldig underholdene. Håper det var enn litt bedre beskrivelse =)

Lenke til kommentar
At karakteren/karakterene trener får å bli den beste i sport, slossing eller noe annet.

Gjerne med noe romantikk og/eller komedie på siden =)

Er ihvertfall sånne typer animer jeg finner veldig underholdene. Håper det var enn litt bedre beskrivelse =)

Vel, jeg elsket Girl got game. Hun er kjempeflink i basket og faren vil derfor ha henne med på det beste laget. Det er vel litt slik at han lever ut sin drøm gjennom datteren. Men saken her er at det beste laget er et guttelag. Hun må derfor leve livet på internatskolen som en gutt. Dette skaper såklart en del problemer. Men det er hysterisk morsomt til tider. Jeg lo meg skakk.

Endret av Lenne
Lenke til kommentar
i cried.. men ikke av ting det var meningen jeg skulle gråte av=P droppa clanned etter 3 episoder

 

Du bør så absolutt ikke droppe Clannad!

 

Det er en av de beste anime-seriene jeg har sett!

 

oh gawd nei!=P klarer ikke!=P blir som air=P så wasta talent!=P vakker animation, elendig design=(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...