waeris Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har sett en god del animer nå, men de animene som er av størst interesse må være animer hvor hovedkarateren går fra å være en zero til hero som i Hajime No Ippo, Eyeshield 21 og Kenichi The Mightiest Diciple. Har lett i noen dager nå etter en anime som er noe lik en av disse, men har ikke hatt hellet på min side, og lurer da på om noen som har sett mer anime enn meg har snublet over noe som går innenfor hva jeg har beskrivd. Hvis det ikke er for mye å forlange vil jeg gjerne at animen skulle vart 50 episoder ++ På forhånd, takk =) Lenke til kommentar
waeris Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Takk skal du ha. Er ikke så intressert i bil animer, men hvis den har noe ala det jeg leter etter så blir det sikkert bra =) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tja se på et par episoder så finner du fort ut om du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Girl got game (tidligere Power) handler jo om Basket, men det er jo en del romantikk i den. Kan du ikke gi bedre beskrivelse av hva du søker? Endret 5. juli 2009 av Lenne Lenke til kommentar
waeris Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 At karakteren/karakterene trener får å bli den beste i sport, slossing eller noe annet. Gjerne med noe romantikk og/eller komedie på siden =) Er ihvertfall sånne typer animer jeg finner veldig underholdene. Håper det var enn litt bedre beskrivelse =) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 regnes sumomo=P? hvis ikke prøv kenichi^^ Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) At karakteren/karakterene trener får å bli den beste i sport, slossing eller noe annet.Gjerne med noe romantikk og/eller komedie på siden =) Er ihvertfall sånne typer animer jeg finner veldig underholdene. Håper det var enn litt bedre beskrivelse =) Vel, jeg elsket Girl got game. Hun er kjempeflink i basket og faren vil derfor ha henne med på det beste laget. Det er vel litt slik at han lever ut sin drøm gjennom datteren. Men saken her er at det beste laget er et guttelag. Hun må derfor leve livet på internatskolen som en gutt. Dette skaper såklart en del problemer. Men det er hysterisk morsomt til tider. Jeg lo meg skakk. Endret 5. juli 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvis du er ute etter folk som kjemper etter å bli gode i sport, se Prince of Tennis. Eller se Toradora! En genial liten humor-lovestory! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eller Clannad! Clannad er en serie som er morsom, romantisk og trist. Men, tro meg... You're gonna cry... A lot... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 i cried.. men ikke av ting det var meningen jeg skulle gråte av=P droppa clanned etter 3 episoder Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Her er de jeg anbefaler, trykk på linkene for mer info: Slam Dunk Basketball Major Baseball Capeta F1 Racing Yakitate, Japan! BRØDBAKING :-D, og dette må være den desidert beste av dem. Fantastisk serie! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 i cried.. men ikke av ting det var meningen jeg skulle gråte av=P droppa clanned etter 3 episoder Du bør så absolutt ikke droppe Clannad! Det er en av de beste anime-seriene jeg har sett! Lenke til kommentar
waeris Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Kommet veldig mye svar nå, setter stor pris på det =) mye her som høres intressant ut og som skal sees Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 i cried.. men ikke av ting det var meningen jeg skulle gråte av=P droppa clanned etter 3 episoder Du bør så absolutt ikke droppe Clannad! Det er en av de beste anime-seriene jeg har sett! oh gawd nei!=P klarer ikke!=P blir som air=P så wasta talent!=P vakker animation, elendig design=( Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Air er jo også elsk You sir, have bad taste! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 psj, I've got a eye for art=P air og clanned er ikke art=P bare høye budsjetter kasta mot folk uten talent. (tenker da på visuelle stilen. begge har bra historier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå