Pysj Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Selskapet er det første til å innføre nye kutt i utenlandsprisene på mobilbruk. Les mer Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 tele 2 har bedre tilbud trur jeg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 12 og 15 kan fort bli skummelt når en enkel nyhetside klokker inn rundt 2MB... Forøvrig, folk har vel fått med seg adam savage sin $11000 nettregning pga mobilsurf i canada? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 "De mener at Network Norway har tjuvstartet." Har ikke Netcom og Telenor skjønt at man må "utvikle" seg raskt og tilby noe "bedre" enn konkurrenten for å kapre/beholde kundene? De som taper på å vente på sidelinjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Å kalle dette for tjuvstart er bare sludder og pølsevev. Det er fri (og til dels bortimot hodeløs) prissetting av mobilsamtaler i Norge. EU-reguleringen har for øvrig den pussige effekten at hvis man skal ringe utenlands med mobil, så lønner det seg å bruke sim-kort fra et annet land enn det man befinner seg i. Jeg har både belgisk kontantkort og NetCom. Etter diverse rabatter hos BASE, ser prisbildet slik ut: Norge til Belgia NetCom: 4,50 BASE: 3,71 Belgia til Norge NetCom: 4,64 BASE: 5,35 Men innen landet lønner det seg alltid å bruke et lokalt sim-kort. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I tråd med nye EU-reguleringer, må mobiloperatørene senke prisene sine [...] Er du andre steder i verden [enn Norden], betaler du 15 kroner per MB.Liten skrivefeil? One Call annonserte igår sine priser etter reguleringen: Fra 1. august 2009 senker One Call prisene på bruk av datatrafikk i Europa. Bruk av data når du er på reise utenfor Norges grenser har tradisjonelt vært forbundet med høye kostnader. Den høye prisen du må betale pr MB data skyldes i hovedsak våre høye kostnader til de utenlandske operatørene. I løpet av 2009 vil prisene for bruk av data på mobilen bli regulert i hele EU og EØS-regionen. Norge vil også bli inkludert i den nye reguleringen, men først om noen måneder. Allerede fra 1. august reduserer One Call, som første aktør i privatmarkedet, prisene på bruk av data på mobilen når du er i Europa. Denne gledelige prisendringen kommer deg som skal på ferie i sommer, til gode. De nye prisene for bruk av data er som følger: Bruk i Norden: 20,00 pr MB. Bruk i resten av EU/EØS: 25,00 pr MB. Altså 7,5 kr mer i Norden og 10 kr mer i Europa, en måned senere. Blir vel kanskje justert i lys av dette. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) tele 2 har bedre tilbud trur jeg Da tar du feil, fordi Tele2 er desidert dyrest av operatørene til utenlandsbruk! Endret 2. juli 2009 av Rusher Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 tele 2 har bedre tilbud trur jegDa tar du feil, fordi Tele2 er desidert dyrest av operatørene til utenlandsbruk!Tele2 er også blant de dyreste på datatrafikk innenlands. OneCall tar til forskjell 0,99kr/MB for alle abonnement. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Se på denne: http://www.nettavisen.no/it/article2658853.ece/ One Call skuffer, billige i Norge men dyrest når man er på ferie. Men One Call setter ned prisen når de fleste har kommet hjem fra ferie. Hvorfor følger One Call ikke sitt morselskap med prisnedsettelse fra 1. juli? DÅRLIG ONE CALL Endret 2. juli 2009 av ebbe77 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Til gjengjeld er OneCall billigst i Norge, noe jeg mener er langt viktigere Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 De er ikke billigst i Norge heller uten videre. Ingen er billigst i enhver situasjon, til tross for at Tele2 hevder det i sine reklamer Lenke til kommentar
dotmp3 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fint de setter ned prisene, men dårligere operatør har jeg aldri hatt, og det gjelder et par andre jeg kjenner óg. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fint de setter ned prisene, men dårligere operatør har jeg aldri hatt, og det gjelder et par andre jeg kjenner óg.Snakker du om NWN eller OC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg