joakimz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hei, jeg lurte på om http://www.treningspartner.no/produkt/1840...magetrener.aspx den funker bra, på mage og hvordan den brukes, og om den funker bra. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det gir knallgod magetrening! Faktisk viser undersøkelser at treningseffekten er ca dobbelt så høy som når du tar sit-ups, i tillegg får du trent latsa (ryggmusklene som danner v-form). Utføres slik: Hold ryggen mest mulig strak, stram magemusklene som f... og rull deg framover. Den kan gjøres tyngre ved å holde seg i ro like over golvet eller stå på tærne Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 ok! takk for svar!. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gjør deg selv en tjeneste og lag deg en selv, er dritlett for materiale du kjøper for 50 spenn på en isenkram. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Eller bruk ein manual/hantel. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gjør deg selv en tjeneste og lag deg en selv, er dritlett for materiale du kjøper for 50 spenn på en isenkram. Haha, trener jo heller med kvalitet enn hjemmelaget vræl! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gjør deg selv en tjeneste og lag deg en selv, er dritlett for materiale du kjøper for 50 spenn på en isenkram. Haha, trener jo heller med kvalitet enn hjemmelaget vræl! Selv om det "hjemmelagde vrælet" fungerer absolutt like bra som det du kjøper i butikken? Jaja, bra vi har noen vi kan utnytte idiotien til innenfor treningsutstyr Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 kaller du meg idiot? huh Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 jeg spørte om den var bra eller noe jeg..., det delavar skrev var bra svar ; ) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.rosstraining.com/articles/wheel.html har lagd meg et par sånne, og de fungerer like bra som de du får kjøpt online. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor kjøpte du utstyr til å lage de to? Jeg ønsker meg og abwheels med hjul på hver siden av stangen. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 kjøpte alle delene på nærmeste isenkram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå