Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente Klinte Med en annen :( [Updated}]

Anbefalte innlegg

Takk msg :!:

Dette gjør også saken verre, Han gutten som Mikaela klinte med, han prøvde seg først på Carolina (Mikaelas Bestevenn) men henne klarte fint å si nei, og henne hadde ingen kjæreste da. Men Mikaela klare ikke å si nei når henne har en kjæreste .. Tror dere det kan være noe jeg har gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff.. 5 minutter. Der ble saken plutselig mye være, hadde det vært et lite kyss så hadde det kanskje gått ann å fortsette å være sammen. Men ikke faen om jeg hadde klart å stappe tunga oppi kjeften til dama mi om tunga til en annen gutt hadde vært oppi kjeften hennes i 5 minutter mens vi var sammen!

Dump henne, og lykke til videre!

Massevis av fisk i havet.

Hu er sikkert glemt i løpet av en måned eller to ;)

Forresten. Han hun klinte med, var det en venn av deg? kjente han deg i det hele tatt? visste han at hu har kjæreste? og kjente hu han fra før? Litt mange spørsmål på en gang men :p

EDIT: "dobbelpost"

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Uff.. 5 minutter. Der ble saken plutselig mye være, hadde det vært et lite kyss så hadde det kanskje gått ann å fortsette å være sammen. Men ikke faen om jeg hadde klart å stappe tunga oppi kjeften til dama mi om tunga til en annen gutt hadde vært oppi kjeften hennes i 5 minutter mens vi var sammen!

Forresten. Han hun klinte med, var det en venn av deg? kjente han deg i det hele tatt? visste han at hu har kjæreste? og kjente hu han fra før? Litt mange spørsmål på en gang men :p

Nei jeg kjente han ikke og det var best for han :@

Lenke til kommentar

Ikke tenkte du liksom, hun har ikke drukket og presterer og kline med en annen gutt i FEM minutter? Altså det skal godt gjøres å ikke klare å tenke på de fem minuttene. Hadde hun drukket for så å kysse en gutt i 1-2 sekunder før hun angret kunne det kanskje gått ann å tilgi, men her har hun rett og slett gitt faen i deg for så og fått dårlig samvittighet. Du gjør det riktige i å dumpe henne på flekken.. :)

Lenke til kommentar
Og Dette er det verste da, en uke før henne gjorde det da skreiv vi dette til hverandre:

Mikaela: "Joakim skulle du ha sagt ifra til meg om du hadde kysset en jente og ikke mente det?"

Joakim: " Wdf? det skulle jag Aldri gjøre uansett :) "

Mikaela: " men om du hadde klart det uten å ville gjøre det?"

Joakim: " Om jeg skulle gjort det, men jeg kommer aldri til gjøre det, fordi det er deg jeg elsker ingen andre, men jeg skulle fortalt deg."

Mikaela: "ok,bra"

Joakim: "Jeg skall aldri kysse noen annen jente en deg! jag skal aldri disse deg for en annen jente! :)"

Mikaela "Jeg skall aldri Kysse en annen gutt en deg Joakim, det vet du ;) jeg elsker deg Joakim"

Bullshit!! se på det henne skriver sist ... -.- T.T

Det var da mistenkelig like måter å skrive på.

Lenke til kommentar

Det er du selv som kjenner Mikaela, så det er nesten du som må finne ut av hva som ligger bak det. Hvis du mener at Mikaela er en jente du videre kan stole på, som vet at det var en stor tabbe så godtar du det. Hvis du ikke klarer å stole på hun etter dette, så gjør du det slutt. Enkelt og greit.

Jeg kjenner jenter som jeg hadde godtatt at var utro, og jeg kjenner jenter jeg ikke hadde godtatt at var utro. Det varierer fra personlighet og oppfattninger. (EDIT: Jeg kjenner jenter som jeg muligens hadde godtatt at var utro, og jeg kjenner jenter jeg aldri hadde godtatt at var utro. Blir litt mer korrekt!)

F.eks:

Jeg har en kompiss som klinte med en annen jente enn dama hans. Det var en bursdagsfeiring og bursdagsjenta kysset han. "Det bare skjedde". Dama hans fikk vite det, og kompissen min sa rett ut "hvis du ikke stoler på meg etter dette, så må du slå opp... Men hvis du stoler på meg at det ikke lå noe bak det så får du vurdere om du kan se forbi det". Dama hans stoler på han så hun valgte å gi han en ny sjanse. Han har aldri vært utro etter det. Hver gang noen spør dama hans om hva hun mener om valget hennes så er hun storfornøyd etter å ha gitt han en last chance. De har i denne dag et fantastisk forhold m.a.o.

Så oppsumert; Det er opp til deg om dette er en jente du kan stole på videre eller ikke. Uten tillit vil ikke forholdet fungere, men hvis jenta er en type jente du stoler på at ikke har noe bak det så kan du faktisk la det gå for det bedre.

Det varierer jo også fra person til person, slik som Smurtasa skrev, hva som ansees som utroskap. Er kyssing en big deal for deg, er kyssing en big deal for hun?

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Det er du selv som kjenner Mikaela, så det er nesten du som må finne ut av hva som ligger bak det. Hvis du mener at Mikaela er en jente du videre kan stole på, som vet at det var en stor tabbe så godtar du det. Hvis du ikke klarer å stole på hun etter dette, så gjør du det slutt. Enkelt og greit.

Jeg kjenner jenter som jeg hadde godtatt at var utro, og jeg kjenner jenter jeg ikke hadde godtatt at var utro. Det varierer fra personlighet og oppfattninger.

F.eks:

Jeg har en kompiss som klinte med en annen jente enn dama hans. Det var en bursdagsfeiring og bursdagsjenta kysset han. "Det bare skjedde". Dama hans fikk vite det, og kompissen min sa rett ut "hvis du ikke stoler på meg etter dette, så må du slå opp... Men hvis du stoler på meg at det ikke lå noe bak det så får du vurdere om du kan se forbi det". Dama hans stoler på han så hun valgte å gi han en ny sjanse. Han har aldri vært utro etter det. Hver gang noen spør dama hans om hva hun mener om valget hennes så er hun storfornøyd etter å ha gitt han en last chance. De har i denne dag et fantastisk forhold m.a.o.

Så oppsumert; Det er opp til deg om dette er en jente du kan stole på videre eller ikke. Uten tillit vil ikke forholdet fungere, men hvis jenta er en type jente du stoler på at ikke har noe bak det så kan du faktisk la det gå for det bedre.

Det varierer jo også fra person til person, slik som Smurtasa skrev, hva som ansees som utroskap. Er kyssing en big deal for deg, er kyssing en big deal for hun?

Takk, men det var klining :.(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...