Ohhmyyyy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Mye fornuft i alt det folk skriver her, men husk nå på at vi er alle mennesker. Mennesker gjør feil. Det skjer at mennesker ender i situasjoner og gjør ting de ikke kan forsvare etterpå. Noen ganger skjer det at man gjør en helt uforgripelig ting som man ikke aner hvorfor man gjor. Slik er det bare! Prøv bare å se tilbake på livet deres, da kommer dere garantert til å finne opp til flere situasjoner hvor dere ikke tenkte helt klart. Derfor mener jeg alle bør få en sjanse til. Dersom dette var en slik situasjon da! Man trenger ikke elske personen man er sammen med, selv om man er utro. Det kan være at man ikke kan motstå en fristelse akkurat i den situasjonen der det tilbyr seg. Ja, det er dumt og man angrer senere, men som sagt, det går an å havne i slike situasjoner hvor hjernen bare rett og slett slår seg av. Om du elsker henne virkelig mye, er det ingen vits i å såre både deg og henne med å avslutte forholdet helt. Som jeg foreslo i forje innlegg, bør dere ta en pause i første omgang! Men husk at mennesker er mennesker, og at vi gjør en feil eller tre betyr ikke at vi er dyr... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Godt å se at du har kommet til en avgjørelse i hvert fall. Og uansett hva alle etter meg (og før) kommer til å skrive, så er det kun du som vet om den avgjørelsen er rett eller feil. Har sett mange forhold gå til grunne etter utroskap, men har også sett noen som har kommet mye sterkere ut av det. Så bruk tiden fremover til å pleie forholdet, og bygg opp igjen den tilliten som ble brutt. Så får fremtiden vise hva som skjer. Ingen grunn til å bekymre seg over det nå i hvert fall. Lykke til, Joakim! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har et poeng, men at hun sier fra tyder på at hun har holdt seg på matta fram til dette skjedde. Samtidig er de langt fra hverandre, og da er det lettere å få svake øyeblikk. Hvor lenge har det vært et avstandsforhold forresten? Det er jo litt relevant også. Jeg har opplevd å nesten drite meg ut på samme måte som hun jenta (var på vei ned i buksa på ei annen før jeg ombestemte meg). Dama hadde vært borte i flere måneder i utlandet, og vi ble sammen noen måneder før det. Jeg sa fra, dama ble skuffa, men tilga meg. Etter det har jeg aldri vært utro. Vi har vel vert borte fra hverandre CA4 Uker nå. Men jeg har gitt henne en ny sjanse, men jeg kommer ikke til å stole på henne, og jeg kommer sikkert til å spørre henne masse spørsmål å sånt. Men jeg syns det er så jævlig lavt av henne... Det er ikke så jævla vanskelig å si NEI! Som MSG sa: "Vill du ha kjepp i øret? NEI!" "Vill du klemme pikke under stein? NEI!" "Ska vi kline? NEI" Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Og Dette er det verste da, en uke før henne gjorde det da skreiv vi dette til hverandre: Mikaela: "Joakim skulle du ha sagt ifra til meg om du hadde kysset en jente og ikke mente det?" Joakim: " Wdf? det skulle jag Aldri gjøre uansett " Mikaela: " men om du hadde klart det uten å ville gjøre det?" Joakim: " Om jeg skulle gjort det, men jeg kommer aldri til gjøre det, fordi det er deg jeg elsker ingen andre, men jeg skulle fortalt deg." Mikaela: "ok,bra" Joakim: "Jeg skall aldri kysse noen annen jente en deg! jag skal aldri disse deg for en annen jente! " Mikaela "Jeg skall aldri Kysse en annen gutt en deg Joakim, det vet du jeg elsker deg Joakim" Bullshit!! se på det henne skriver sist ... -.- T.T Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Kompisen min spurte hvor lenge dem klinte til Mikaela, og henne sa noen minutter :'( som gjør saken enda verre, var det noen minutter burde henne vite hva faen henne gjør! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Innlegg som utelukkende kommenterer grammatikk og skrivefeil er fjernet fra tråden da dette ikke har noen relevans for temaet. Vi tillater både norsk, svensk, dansk og engelsk på forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Som jentene er veldig glad i å si om oss gutter i hvertfall, men som stemmer like godt for dem. En gang cheater, alltid en cheater.. Jeg ville ikke gitt en sjanse til, det finnes bedre fisk i fjorden Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg ga henne en ny sjanse men, jeg har ombestemt meg jeg skal gjøre slutt med henne når jeg kommer hjem til Sverige.. selv om henne betydde allt for meg, henne var det beste som hadde skjedd i livet mitt :/ og vi hadde ett sterk forhold, men så måtte henne ødelegge det Men som dere andre sier, det er nok av fisk i havet .. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg ga henne en ny sjanse men, jeg har ombestemt meg jeg skal gjøre slutt med henne når jeg kommer hjem til Sverige.. selv om henne betydde allt for meg, henne var det beste som hadde skjedd i livet mitt :/ og vi hadde ett sterk forhold, men så måtte henne ødelegge det Men som dere andre sier, det er nok av fisk i havet .. Du gør nok det rette, og du vil nok tenke tilbake på at du var glad du gjorde det når du treffer en som du i tillegg til å få sommerfugler i magen av, også kan føle deg trygg på at er trofast og ærlig Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Leit når det skal gå slikt, men du fortjener bedre. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Leit når det skal gå slikt, men du fortjener bedre. Takk, men henne er egentlig min første ekte kjærlighet, men jeg klarer ikke å ha i tankene att henne har klint med en annen gutt, å 5 minutter ++ det er litt lavt av henne ... Endret 4. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du er bare 15 år, om ikke lenge er hun glemt. I den alderen du er så ville ikke jeg tatt forhold så veldig seriøst, både jenter og gutter på din alder finner på mye rart. Lenke til kommentar
Gjest daney Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hadde hun ikke drukket eller noe? en skikkelig hore holder godt kjeft og puler de guttene hun har lyst på selv om hun har type. vel, hadde hun vært en skikkelig cheater, hadde hun ikke sagt fra. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 hadde hun ikke drukket eller noe?en skikkelig hore holder godt kjeft og puler de guttene hun har lyst på selv om hun har type. vel, hadde hun vært en skikkelig cheater, hadde hun ikke sagt fra. Nei henne hadde ikke Drukket :/ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det gjorde jo saken veldig mye verre :S Bra du gjør det slutt. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) "Sometimes solutions aren't so simple Sometimes good bye's the only way" Endret 4. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Blondie_ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg ga henne en ny sjanse men, jeg har ombestemt meg jeg skal gjøre slutt med henne når jeg kommer hjem til Sverige.. selv om henne betydde allt for meg, henne var det beste som hadde skjedd i livet mitt :/ og vi hadde ett sterk forhold, men så måtte henne ødelegge det Men som dere andre sier, det er nok av fisk i havet .. Det er masse av forskjellige fisk i havet, stå på! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Trist å høre, menmen, nok av fisk i havet. Lykke til kompis! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, trist. Men sånt skjer. Kos og klems <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå