Gjest forundra gjest Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det bare jeg som mener et kyss bare er et kyss? Sex med en annen person derimot er utroskap og bør ikke tilgis. imo. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Definisjonen av utroskap er veldig subjektivt. Det endrer seg fra person til person. For noen ligger grensen på kyssing, andre ved sex, og andre på ting man gjør med kjæresten sin som ikke omhandler kyssing eller sex.. Så nei, du er ikke den eneste som mener et kyss er kun et kyss.. Men det er også like mange som mener at et kyss er mer enn bare et kyss. Hva TS mener der i mot, vites ikke.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva er et kyss for dere da? På linje med et håndtrykk? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvordan vet du det? Pga den emosjonelle siden menn "mangler" i følge de fleste kvinner ? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, men følelser virker begge veier. Det betyr at jenter like gjerne kan ha større sjanse for å tilgi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Dropp henne. Du lever én jævla gang. Jeez. Livet er for kort til å ikke gi folk sjanser, mener jeg. Joda, men at livet er for kort kan brukes som argument for begge valgalternativene trådstarter står ovenfor, og er derfor litt teit argumentasjon. Jeg ville fulgt magefølelsen, men jeg mener at dersom utroskap forekommer er det noe feil med forholdet. Det er ikke det at et kyss er en så jævlig big deal for meg, men det er tydeligvis det for tråstarter og kjæresten hans. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Alle fortjener èn sjanse til, men bare en... Så skjer det igjen, ikke tilgi. Alle fortjener ikke en ny sjanse, hvis den andre ikke kan glemme, tilgi osv. Skjønner godt at han vurderer å dumpe henne. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Dropp henne. Du lever én jævla gang. Jeez. Livet er for kort til å ikke gi folk sjanser, mener jeg. Joda, men at livet er for kort kan brukes som argument for begge valgalternativene trådstarter står ovenfor, og er derfor litt teit argumentasjon. Jeg ville fulgt magefølelsen, men jeg mener at dersom utroskap forekommer er det noe feil med forholdet. Det er ikke det at et kyss er en så jævlig big deal for meg, men det er tydeligvis det for tråstarter og kjæresten hans. Folk har rett til å gjøre nybegynnerfeil. Så lenge de er kule nok til å stå for det, og rydde opp i det etterpå, så forteller dette faktisk ganske positive ting om personen. Vi vet jo ikke hvor gamle disse folkene er? Det er en sjans å ta for TS, dersom han velger å beholde kjæresten. Men oddsene er ikke så verst, imo. Utvikler det seg til mer utroskap eller gnagende mistanker som man ikke blir kvitt, så er jeg enig i at det ikke er noe mere vits. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sånt går det. Betyr bare a han er bedre enn deg. For hvis hun virkelig liker deg så hadde hun aldri kysset han.. herregud. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Folk har rett til å gjøre nybegynnerfeil. Så lenge de er kule nok til å stå for det, og rydde opp i det etterpå, så forteller dette faktisk ganske positive ting om personen. Vi vet jo ikke hvor gamle disse folkene er? Det er en sjans å ta for TS, dersom han velger å beholde kjæresten. Men oddsene er ikke så verst, imo. Utvikler det seg til mer utroskap eller gnagende mistanker som man ikke blir kvitt, så er jeg enig i at det ikke er noe mere vits. Nybegynnerfeil? De har vært kjærester i over sju måneder, hu burde den derre "ikke kysse andre gutter"-greia inne nå. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Du har et poeng, men at hun sier fra tyder på at hun har holdt seg på matta fram til dette skjedde. Samtidig er de langt fra hverandre, og da er det lettere å få svake øyeblikk. Hvor lenge har det vært et avstandsforhold forresten? Det er jo litt relevant også. Jeg har opplevd å nesten drite meg ut på samme måte som hun jenta (var på vei ned i buksa på ei annen før jeg ombestemte meg). Dama hadde vært borte i flere måneder i utlandet, og vi ble sammen noen måneder før det. Jeg sa fra, dama ble skuffa, men tilga meg. Etter det har jeg aldri vært utro. Endret 2. juli 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke nødvendigvis. For alt vi veit, kan det hende hun sier det nå fordi det er lettere enn å si at hu har fått følelser for en annen kar. Kanskje det bare var et kyss, kanskje det var mer. Det veit vi strengt tatt ikke, så å si at hu har holdt seg på matta frem til nå fordi hu sa ifra blir helt feil, fordi ingen av oss har noen kunnskap om det. Det er ikke noe fasitsvar på hva en gjør i den situasjonen trådstarter er i, fordi det finnes for mange variabler. Jeg står derfor ved at jeg ville fulgt magefølelsen. Jeg har også vært den jenta, men har tydeligvis litt annen erfaring med det enn du har. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Dropp henne. Du lever én jævla gang. Jeez. Livet er for kort til å ikke gi folk sjanser, mener jeg. Joda, men at livet er for kort kan brukes som argument for begge valgalternativene trådstarter står ovenfor, og er derfor litt teit argumentasjon. Jeg ville fulgt magefølelsen, men jeg mener at dersom utroskap forekommer er det noe feil med forholdet. Det er ikke det at et kyss er en så jævlig big deal for meg, men det er tydeligvis det for tråstarter og kjæresten hans. Men når dama hans fortalte at hun hadde kysset en annen, vil jeg påstå at det veier mer opp for min side. Altså det å tilgi. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Bazukh: Skal man tenke sånn, så må man jo kaste alle sjanser på noe virkelig bra pga. at du ikke klarer å stole på noen. Det er jo litt trist. Men, go go magefølelse. Mye vi ikke vet her, som du sier. Endret 2. juli 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 etter 7 måneder?, dump that ho du kan få bedre! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg Har gitt henne en ny sjangse, men jeg Stoler lite på henne :/ Dette var det henne skreiv på bloggen (Svensk): HEJ JAG ÄR HOR JÄVELN SOM KROSSADE MIG POJKVÄNNS HJÄRTA. jag vet inte vad jag höll på med , vet inte vad jag tänkte. jag tänkte inte alls. en för stor saknad . svårt att säga nej. jag har ingen förklaring . bara ett åt helvete dåligt sammvete. men vad fan hjälper de ? om jag mår dåligt mår inte du bättre. jag kan inte fixa till de jag gjort. bara säga hur mycket jag ångrar mig . hur mycket jag alltid älskat dig. & hur tacksamm jag är för att du gett mig en ny chans. jag ska ta vara på den, den här gången. du vet jag var nära på ge upp . bara skita i allt. ''and you will say those finish word?'' som du sa . men då hjälpte du mig . fattar du ?` du hjälpte mig !? efter de jag gjort . så fick du mig att vilja försöka . & du verkar fatta att de här är jävligt jobbigt för mig med.. skillnaden mellan oss är jag är förkänt av de , de är jag verkligen. ah.. jag vet inte vad jag ska säga . finns inte så mycker mer. joakim , du gör mig lycklig . de är dig jag tänker på när allt känns åt helvete. dig som jag vill hålla om när jag känner mig ensamm. utan dig är jag inte hel. du är allt jag har bby. kom ihåg det. jag älskar dig , mer än allt annat . tack för du stannar hos mig . (L) . om jag förlorar dig , förlorar jag mig själv. & snälla.. ni behöver inte kommentera hur idiotisk jag vart . för de vet jag mycket väl själv. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Gi henne en sjanse. Du lever én jævla gang. Jeez. Akkurat, ikke waste det på cheaters, lolz. Ingen glemmer utroskap. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Altfor subjektivt for andre til å avgjøre i min mening. Gå for magefølelsen og hva du føler er riktig Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du har all grunn til å stole lite på henne. At hun ikke tenkte er bullshit. Er hun ikke mer enn et dyr som følger sine instinkter? Blogginnlegget hennes fungerer som ytterligere manipulasjon av deg. Legg merke til at hun sier at hun ikke har noen forklaring. Nei, hun har ingen forklaring som er passende hvis hun fortsatt ønsker å være sammen med deg. Hun HAR en forklaring, hun tenkte, hun gjorde som hun ville (hun vil bare ikke si det høyt). Du gjør feil i å tilgi. Men ikke uvanlig; Gutter er generelt sett altfor dårlige til å si 'nei' til jenter... Det må en mann til for å bestå den oppgaven... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå