♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hei, nå har det skjedd att jente mi har vert borte, og jeg på besök i norge, jeg hörer att henne savner meg og, vill prate med meg, da ringer henne og forteller om att hun har klint enn annen gutt, og jeg faller da ned på gulvet og faller sammen :'( henne sier unnskyld og att henne angrer det men, når jeg spör hvorfor, sier henne bare att henne ikke tenkte :'( er så veldig lei meg, vi hadde vert sammen i 7 månder og 2 dager... Vet ikke om jeg skal gjøre slutt, eller gi henne en sjangse.. Endret 4. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg føler med deg hvertfall, men det vet du jo <3 Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis hun sier det til deg, så betyr det faktisk at hun er ærlig, det må da være noe? Du kan jo snakke mer med henne om det, også kanskje du er villig til å tilgi? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg hadde ikke gjort det; tilgitt altså. Har du vært utro har du driti på leggen. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 er så veldig vanskelig å tilgi når, henne har klint med en annen :´/ Jeg hadde ikke gjort det; tilgitt altså. Har du vært utro har du driti på leggen. Takk <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Gi henne en sjanse. Du lever én jævla gang. Jeez. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Alle fortjener èn sjanse til, men bare en... Så skjer det igjen, ikke tilgi. Det kan også skape problemer i forholdet deres i framtiden at hun har vært utro. Kjenner mange som har tilgitt og etterpå så har forholdet gått helt i dass pga den episoden. Man får jo problemer med å stole på hverandre... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjenner mange som har tilgitt og etterpå så har forholdet gått helt i dass pga den episoden. Man får jo problemer med å stole på hverandre... Jepp. Enig der. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Selvsagt tenkte hun. Hun hadde lyst til å kline med en annen og gjorde så... Det at hun er ærlig nå vitner bare om hennes dårlige samvittighet; inget positivt karaktertrekk mao. Det at hun kan finne på å kline med en annen en gang predisponerer henne for å begå den samme handlingen en gang i fremtiden (en annen gang hun "ikke tenker")... Det smarteste du kan gjøre er å gjøre det slutt, hvorenn fælt det høres ut. Du vil ikke være i et forhold der du alltid kommer til å stille spørsmåltegn ved din tillitt til henne. Respekter deg selv. Ikke godta dette. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 vist hun sto å klinte over lengre tid visste hun altså va hun gjorde, eg ville ikke tilgitt. impulskyss som skjedde fort 1 gang som hun ikke tenkte noe over. er ingenting å tilgi.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er veldig vanskelig å si hva du skal gjøre i denne situasjonen. Har det kun skjedd en eneste gang, og hun var ærlig med å si det til deg, så kan det funke å tilgi. Har det skjedd flere ganger, burde du kaste henne på dør. Jeg har sett forhold både gå rett i dass av en sånn ting, men jeg har også sett den andre parten tilgi, og at forholdet har kommet sterkere ut på andre siden. Men det har vært over lang tid. Det tar veldig lang tid å bygge opp igjen tilliten som blir brutt ved utroskap, og du må nok bare vurdere selv om du vil ta deg den tiden, eller om du vil bevege deg videre. Lykke til med valget ditt i hvert fall Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg skrev noe om dette i DNFK i går. Altså, har hun kysset en annen person da hun er sammen med deg. Regnes dette faktisk som utroskap. Uansett om det var et lengre kyss eller et såkalt impulskyss, så er det fortsatt like feil. Impulskysset er ikke så impulsivt som man skal ha det til. Altså, du kysser ikke en person helt random. Du har gitt det noen tanker og funnet ut at det hadde vært godt. Uansett hva du gjør, så tenker du. Så hva jeg mener burde kommet ganske klart frem i dette innlegget Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis det er en person som jeg ikke kjenner, og hu ikke kommer til å møte igjen, så hadde jeg kanskje PRØVD å tilgitt og prøve å fortsette med forholdet. Men hvis det er en person jeg kjenner som hun klinte med, så hadde jeg gjort det slutt.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 i øyeblikket du begynner å bli tøffel(altså tilgir henne) vil hun bare presse grensen din mer og mer, du vil bare bli svakere og svakere. Tilslutt dumper hun deg fordi du er en kjedelig tøffel. DUMP HENNE! Ellers vil jeg komme tilbake snart og si «Vel... Hva sa jeg?» Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Dropp henne. Du lever én jævla gang. Jeez. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorfor er det så sykt mange innlegg i denne tråden der forfatteren driter helt i grammatikk og setningsoppbygging? Noen steder her skjønner jeg ikke engang helt hva folk prøver å si. Uansett, jeg ville gitt jenta en sjanse. Men det er som andre her sier viktig å sette grenser for hvor langt sånne ting kan gå - hvis hun ikke lærer av feilen sin og tøyer eller bryter grensene igjen, ville jeg nok slått opp. Men jeg tror de fleste fortjener en sjanse - altså, kanskje dette "impuls"kysset var gjennomtenkt, men hun angret vel tydeligvis på det og innså at det var en elendig avgjørelse. Jeg tror nok man lærer noe av sånt, spesielt når hun faktisk forteller det til deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lol. Dropp henne. Du lever én jævla gang. Jeez. Livet er for kort til å ikke gi folk sjanser, mener jeg. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorfor er det så sykt mange innlegg i denne tråden der forfatteren driter helt i grammatikk og setningsoppbygging? Noen steder her skjønner jeg ikke engang helt hva folk prøver å si. Uansett, jeg ville gitt jenta en sjanse. Men det er som andre her sier viktig å sette grenser for hvor langt sånne ting kan gå - hvis hun ikke lærer av feilen sin og tøyer eller bryter grensene igjen, ville jeg nok slått opp. Men jeg tror de fleste fortjener en sjanse - altså, kanskje dette "impuls"kysset var gjennomtenkt, men hun angret vel tydeligvis på det og innså at det var en elendig avgjørelse. Jeg tror nok man lærer noe av sånt, spesielt når hun faktisk forteller det til deg. Fordi jeg har levd 4 år i sverige... og der er litt vanskelig å skrive norsk, når jeg har vert i sverige i Ca 4 år Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gi henne en sjanse. Siden hun sa fra, så fortjener hun dét. Andre folk ville ikke sagt fra om sex engang, så sånn sett, så er hun mer å samle på enn mange andre hvertfall. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Om rollene hadde vært byttet om hadde garantert ikke Kk-f fått en ny sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå