Gå til innhold

Hvilket psp-spill burde jeg kjøpe til lang togtur?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal på en sånn ganske lang togtur om et par dager, og lurer på hvilket PSP-spill jeg burde kjøpe.

Jeg vurderer et RPG-spill siden de er ofte veldig laange og greie å spiller på lange turer.

Vurderer Disgaea eller Jeanne D'Arc.

Noen som vet om noen andre?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Jeanne d'Arc var ganske bra, og jeg liker vanligvis ikke RPG. Så mulig det blir litt for simpelt for deg om du er en hardbarket RPG-spiller.

Ellers er det veldig lenge siden jeg har brukt psp-min, så jeg har ingen andre forslag, bortsatt fra God of War: Chains of Olympus. Bra, og varer lenge.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

GTA er kun virkelig bra på PC, fortsatt god underholdning på PS, men etter min mening litt for ofte litt for kronglete på PSP, i hvertfall hvis du har sammenlikningsgrunnlaget fra PC/PS. Men mange spilletimer i dem, det skal de ha.

Lenke til kommentar

Så lenge du kjøper et pandoras battery, er den egentlig bricksikker. Går noe galt med installeringen fra magic memory-sticken, kan du bare legge det inn på stivken på nytt fra en pc med kortleser, og starte prosessen på nytt. Den er forøvrig ganske idiotsikker, hvis du bruker en av ferdigmetodene.

Lenke til kommentar
Så lenge du kjøper et pandoras battery, er den egentlig bricksikker. Går noe galt med installeringen fra magic memory-sticken, kan du bare legge det inn på stivken på nytt fra en pc med kortleser, og starte prosessen på nytt. Den er forøvrig ganske idiotsikker, hvis du bruker en av ferdigmetodene.

Ja, jeg fant en sånn pakke på nettet for 250. Virker fristende. Er det akuratt det samme??

Her er linken:

http://kemboland.com/index.php?main_page=p...;products_id=10

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Castlevania Dracula X Chronicles, MegaMan X maveric Hunter, God Of War, Ghosts And Goblins, Burnout,...er noen. Vet mange av dem er remkaes, men jeg er en av de som liker best 2d spill på PSPen, får fort krampe av sticken. Så beklager manglen på 3d spill :(

Endret av WideBoy
Lenke til kommentar

Everybody's Golf er veldig bra. Har spilt det opp mot 30 timer minst. Passer perfekt til sommeren med god musikk og god spillbarhet, selv om du ikke liker golf :D

Ellers så kunne du jo kjikke litt på Burnout spillene som også er veldig bra. Alle PSP spill koster jo under 300,- nå fortiden så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...