SuperSkunk Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei, jeg skal på en sånn ganske lang togtur om et par dager, og lurer på hvilket PSP-spill jeg burde kjøpe. Jeg vurderer et RPG-spill siden de er ofte veldig laange og greie å spiller på lange turer. Vurderer Disgaea eller Jeanne D'Arc. Noen som vet om noen andre?? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg synes Jeanne d'Arc var ganske bra, og jeg liker vanligvis ikke RPG. Så mulig det blir litt for simpelt for deg om du er en hardbarket RPG-spiller. Ellers er det veldig lenge siden jeg har brukt psp-min, så jeg har ingen andre forslag, bortsatt fra God of War: Chains of Olympus. Bra, og varer lenge. Endret 2. juli 2009 av NgZ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 GTA er kun virkelig bra på PC, fortsatt god underholdning på PS, men etter min mening litt for ofte litt for kronglete på PSP, i hvertfall hvis du har sammenlikningsgrunnlaget fra PC/PS. Men mange spilletimer i dem, det skal de ha. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er jeg litt lei av alle de GTA-spillene. De er jo veldig bra, men har spilt alt for mye:P Jeg er ingen Hardbanka RPG-spiller, men syn bare det er litt gøy på sånne biltyrer o gsånt. Men kom gjerne med andre forslag. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Loco Roco kan du få mye glede av :-) Har bare spilt eneren, men det finnes en toer også. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 GTA, eller hack pspn, så skaffer du deg gameboy emulator og spiller Pokemon i hjel. Det jeg gjør og skal. Pokemon eier Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 GTA, eller hack pspn, så skaffer du deg gameboy emulator og spiller Pokemon i hjel. Det jeg gjør og skal. Pokemon eier Prøvde de emulator greiene en gang. Fucka psp'en litt, bruker den kun til film nå. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg kjøpte God of War og Final Fantasy Crisis Core. Litt keen på å hacke den, for pokemon er jo jæævli fett.. Men jeg er litt redd for at den skall bli "Brick'a". Og jeg skal på lang tur nå snart, og da har jeg jo to spill Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så lenge du kjøper et pandoras battery, er den egentlig bricksikker. Går noe galt med installeringen fra magic memory-sticken, kan du bare legge det inn på stivken på nytt fra en pc med kortleser, og starte prosessen på nytt. Den er forøvrig ganske idiotsikker, hvis du bruker en av ferdigmetodene. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Patapon 2. Etter 50 timer må jeg si meg enig. Men da sa det stopp. Kommer til å fortsette senere likevel. Spillet er rett og slett enormt i omfang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det så veldig mye bedre enn eneren? For det ble ensformig. Fort. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nei, er mer av det samme. Og da mener jeg mye mer. Uansett er det så billig, spesielt fra utlandet, at jeg vil anbefale alle å kjøpe det. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Anbefaler Final Fantasy VII Crisis Core og Final Fantasy Dissidia Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Så lenge du kjøper et pandoras battery, er den egentlig bricksikker. Går noe galt med installeringen fra magic memory-sticken, kan du bare legge det inn på stivken på nytt fra en pc med kortleser, og starte prosessen på nytt. Den er forøvrig ganske idiotsikker, hvis du bruker en av ferdigmetodene. Ja, jeg fant en sånn pakke på nettet for 250. Virker fristende. Er det akuratt det samme?? Her er linken: http://kemboland.com/index.php?main_page=p...;products_id=10 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Overpriset. Bestill heller herifra. Magic Memory stick kan (og bør) du lage selv, så du har den siste oppdateringen. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Castlevania Dracula X Chronicles, MegaMan X maveric Hunter, God Of War, Ghosts And Goblins, Burnout,...er noen. Vet mange av dem er remkaes, men jeg er en av de som liker best 2d spill på PSPen, får fort krampe av sticken. Så beklager manglen på 3d spill Endret 24. juli 2009 av WideBoy Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Everybody's Golf er veldig bra. Har spilt det opp mot 30 timer minst. Passer perfekt til sommeren med god musikk og god spillbarhet, selv om du ikke liker golf Ellers så kunne du jo kjikke litt på Burnout spillene som også er veldig bra. Alle PSP spill koster jo under 300,- nå fortiden så Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 gow chains of olympus.har du ps3 så last ned ff7.det koster 75kroner med er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå