Ohhmyyyy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Når får vi svar på søknad 2.inntak på videregående skole? Jeg vet det er i August, men når i August? noen som vet? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Når får vi svar på søknad 2.inntak på videregående skole? Jeg vet det er i August, men når i August? noen som vet? På første skoledag(?) Mener å huske det var det. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) 2 inntak? Sent i Juli skulle jeg tro.. var såfall sånn i fjor. Var ikke August her. Endret 2. juli 2009 av Luna91 Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ærlig talt. Det kan nå ikke være første skoledag. Skal jeg vente med å takke ja til studieplass før å vente til første dagen? Før å se om jeg kommer inn på flufag i Bardufoss, om ikke. Være uten skoleplass før resten av året? Det må nå være en annen tid....? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ærlig talt. Det kan nå ikke være første skoledag. Skal jeg vente med å takke ja til studieplass før å vente til første dagen? Før å se om jeg kommer inn på flufag i Bardufoss, om ikke. Være uten skoleplass før resten av året? Det må nå være en annen tid....? 2. inntaket er rundt 8-10 August Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ærlig talt. Det kan nå ikke være første skoledag. Skal jeg vente med å takke ja til studieplass før å vente til første dagen? Før å se om jeg kommer inn på flufag i Bardufoss, om ikke. Være uten skoleplass før resten av året? Det må nå være en annen tid....? Jeg har hatt litt kontakt med inntakskontoret i Rogaland (dei elsker å lage rot i systemet..) siden jeg har også søkt flyfag, men ved Skedsmo. De sa at 2.-inntaket var 27. juli, så du får sikkert vite det da. Jeg regner med flyfag er litt tidligere enn ellers. Dette varierer vel også en del fra fylke til fylke. Lenke til kommentar
Nuski Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ærlig talt. Det kan nå ikke være første skoledag. Skal jeg vente med å takke ja til studieplass før å vente til første dagen? Før å se om jeg kommer inn på flufag i Bardufoss, om ikke. Være uten skoleplass før resten av året? Det må nå være en annen tid....? Jeg har hatt litt kontakt med inntakskontoret i Rogaland (dei elsker å lage rot i systemet..) siden jeg har også søkt flyfag, men ved Skedsmo. De sa at 2.-inntaket var 27. juli, så du får sikkert vite det da. Jeg regner med flyfag er litt tidligere enn ellers. Dette varierer vel også en del fra fylke til fylke. Dette er en liste over når 1.Inntak og 2.inntak er i de forskjellige kommunene http://www.lanekassen.no/Toppmeny/Om_Lanekassen/aktuell-kundeinformasjon/nar-kan-jeg-soke-om-stipend-og-lan-til-videregaende-opplaring/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ærlig talt. Det kan nå ikke være første skoledag. Skal jeg vente med å takke ja til studieplass før å vente til første dagen? Før å se om jeg kommer inn på flufag i Bardufoss, om ikke. Være uten skoleplass før resten av året? Det må nå være en annen tid....? Jeg har hatt litt kontakt med inntakskontoret i Rogaland (dei elsker å lage rot i systemet..) siden jeg har også søkt flyfag, men ved Skedsmo. De sa at 2.-inntaket var 27. juli, så du får sikkert vite det da. Jeg regner med flyfag er litt tidligere enn ellers. Dette varierer vel også en del fra fylke til fylke. Dette er en liste over når 1.Inntak og 2.inntak er i de forskjellige kommunene http://www.lanekasse...ende-opplaring/ Tre år gammel tråd, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå