kjelleren Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg bor i Stavanger området og opplever at hastigheten spretter opp og ned mellom 70KBps og 140KBps når jeg ftp'er. Normalt ligger jeg helt stødig på ca 150KBps. Tydeligvis så blir denne fri helgen bare til irritasjon for mitt vedkommende. Andre som opplever tilsvarende? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Akkurat samme her, til tider har jeg høyere fart enn normalt & til tider tregere. Men nyter høy fart så lenge det varer... Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Husk at helga blir en stress test på nettet. tenk dere 15000 vestlendinger som krangler om X antall Mbit! blir spennende å høre resultatet fra nextgentel! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har bare rundt 55 kB/s mot 250 kB/s til vanlig. Hvor blir det av mine 500 kB/s? Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Vi har nå beviset på at INGEN kan glede ALLE! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Ja, dette er f**banna irriterende for oss som betaler for å få høy hastighet. Har selv Delta linjen, men får nå ikke mer enn 500-550kbps på ITavisen.no.. Håpløst av NGT!! Lenke til kommentar
airguard Skrevet 10. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har ikke noe problem og bor ganske langt unna sentralen, jeg ligger nå på mellom 2.8mbs og 3.2. Dessuten bor jeg i hamar, det er ikke bare vestlandet som har stress test som mange inbiller seg Dette er jo tross alt en fordel, finner ngt feil har de muligheten til og rette opp dette. Dessuten aner jeg en priskrig snart på høye hastigheter, dette kommer oss tilgode uansett om noen får litt dårligere hastighet i helgen. slutt og surve det er snakk om 2 dager med stress test. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 10. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2003 Sider på charlie linje i oslo, natt til fredag spratt jeg opp på 340KB, men nå er det kun latterlige 40 KB igjen, enda godt jeg får BBB fra månedsskifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå