Gå til innhold

Hva heter RPG-spillet på den demoen som fulgte med ps2?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Playstation 2 for en del år siden. Og der fikk jeg med en demo med noen forskjellige spill på. Det ene var et asiatisk RPG-spill hvor man var inni en hule og litt forskjellig. Husker ikke helt.

Men hvis noen andre husker det. Vær venlig og legg igjen en post :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å prøve å oppsøke det. Jeg "fikk tak i" både eneren og toeren (eneren mistet jeg, toeren mistet noen jeg lånte det bort til :( )nylig. Eneren er veldig artig, men toeren, Dark Chronicle, slår eneren på alle områder. Et av de beste rollespill noensinne vil jeg si.

Lenke til kommentar

Jeg husker spesielt to spill fra den CDen, Dark Cloud som dere nevner, og også Airblade. Begge to fantastiske spill, og søsteren min ble også så fascinert (hun var vel 8-10 år da) at hun satte himmel i jord i bevegelse og fikk kjøpt spillene brukt.

Herlige spill :D

EDIT: skrivefeil

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Husker også dette spillet, etter å ha googla etter bilder. Genialt spill! Denne skal anskaffes, definitivt! Så får vi håpe at Sony omsider får på plass programvareemulering av Emotion Engine i alle PS3-konsoller, så slipper man å dra frem PS2 hver gang man ønsker å spille de gode gamle spillene.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Ah, håper den bakoveremuleringen tillater deg å spille de spillene du allerede har istedetfor å måtte kjøpe nye på PSN. Jeg vet hvor pengegriske alle er nå, så jeg frykter det verste. Men om det blir mulig å faktisk bruke de platene man allerede har, skal jeg nok kjøpe en PS3, ettersom jeg fortsatt bruker PS2en hyppig (etter 9 år :D). Som sagt, slipper å ha tusen konsoller fremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...