Khaffner Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Tittel sier vel alt, jeg trenger tips til et kostyme som har noe med en bondegård og gjøre. Hva som helst. Dyr, bonde, hva som helst. Jeg har bare 2 kriterier: Mulig å bevege seg i, er tross alt en vanlig kostymefest, ikke et karneval. Ingen sying eller strikking eller noe annet håndverk Skal ikke være spesielt varmt å ha på Kjør på! Endret 2. juli 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Kle deg ut som en skikkelig redneck/hillbilly! Endret 1. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Denied, NEXT? :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hva med å kle deg som en melkekartong Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 kommer an på hvor stort budjsettet ditt er, og om du skal lage det selv osv. man kan jo alltids gå for tette klær som du maler/farger hudfarge så det ser ut som du går rundt naken, kanskje i Adam stil , det er en slager. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kjøp billig snekkerbukse som er god å gå i, og fire tåteflasker. Fyll tåteflaskene med melk, og lim de på snekkerbuksen. Easypeasy! Plasserer du tåteflaskene litt strategisk, kan du få mange artige situasjoner ut fra det. Sjekketriks #1: Lyst å suge ut litt melk? ^^ Du kan også blande litt White Russian å ha i tåteflaskene, istedet for melk. Endret 2. juli 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Har lagt til ett kriterie til, skal ikke være varmt å ha på Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Cowboy Endret 2. juli 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg lener meg mot snekkerbukse og rødhvit rutete skjorte + eventuell cowboyhatt, virker det greit? edit: Hvor får man kjøpt snekkerbukser? Endret 2. juli 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Byggmaker forhandler kanskje? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjeldress fra Felleskjøpet er en klassiker. Trenger ikke ha mye under den heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg lener meg mot snekkerbukse og rødhvit rutete skjorte + eventuell cowboyhatt, virker det greit? NEI! Gå for Redneck! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hockey og et strå er egentlig alt du trenger Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tittel sier vel alt, jeg trenger tips til et kostyme som har noe med en bondegård og gjøre. Hva som helst. Dyr, bonde, hva som helst. Jeg har bare 2 kriterier: Mulig å bevege seg i, er tross alt en vanlig kostymefest, ikke et karneval. Ingen sying eller strikking eller noe annet håndverk Skal ikke være spesielt varmt å ha på Kjør på! Du kunne jo kle deg ut som en ku Dersom du synes det er for hardcore er gårdshund et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå