asbjohorpua Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei.. Jeg har fått veldig god kontakt med en jente jeg gikk i klasse med. Startet med at vi tok bussen hjem sammen etter skolen, og derfra fortsatte det. Jeg er veldig usikker på om hun liker meg like mye som jeg liker henne. Jeg tror at det har gått så langt at jeg tror jeg er forelsket i henne også. Kan noen gi meg noen gode råd.. Jeg går snart på veggen fordi jeg går rundt og bare tenker på denne jenta Takk for alle svar Om du forteller henne det vil jeg si, uten kilder, at det er 98% sjanse for at du blir avvist og du får en tradisjonell setning ala. "La oss bare være venner" el. "Jeg liker deg veldig godt som venn". De resterende 2% er faktisk de veldig få tilfellene der det har seg slik at hun liker deg óg. Når jeg leser det du skriver er det vel 99,9% sjanse for at du vil få en avvisning. Er fullstendig turnoff for en jente når en eller annen gutt hun har tatt buss sammen med for en stund siden sier at han er forelsket i henne. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 du skal aldri fortelle sånt. vis det med handlinger =) ver mann, ta føringa. Hva om jenta du liker har tilfeldigvis likt en side ved navn "If you like me, Tell Me" og du har en mistanke at hun henviser til deg? Finnes det unntak? Lenke til kommentar
Gjest Anine Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 oj.. kjæresteprat.. alt høres så søtt og koselig ut.. men hva med oss som aldri har opplevd dette på noen måte? ikke et kyss en gang.. m.m. og aldri innledet noe med dette? er vi unormale.. og umulige som ingen vil prøve seg på eller hva (selv om initiativet blir tatt av meg)? mvh. jente 19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå