Gjest usikker :/ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei.. Jeg har fått veldig god kontakt med en jente jeg gikk i klasse med. Startet med at vi tok bussen hjem sammen etter skolen, og derfra fortsatte det. Jeg er veldig usikker på om hun liker meg like mye som jeg liker henne. Jeg tror at det har gått så langt at jeg tror jeg er forelsket i henne også. Kan noen gi meg noen gode råd.. Jeg går snart på veggen fordi jeg går rundt og bare tenker på denne jenta Takk for alle svar Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 du skal aldri fortelle sånt. vis det med handlinger =) ver mann, ta føringa. 1 Lenke til kommentar
gravlaksen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fortsett med fysisk kontakt hele tiden, uten å bli for needy og prøv å eskaler berøringen når det passer Viktig: Ikke si at du liker hun, VIS det 1 Lenke til kommentar
Gjest usikker :/ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men har en følelse at dette kommer til å svekkes siden jeg skal bort i 4 uker.. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Som de over meg sier, og som alle under meg kommer til å si; nei, du skal ikke si det, du skal vise det. Det mange måter å holde kontakten på muntlig, selv om du skal bort. Du viser at du liker henne bare ved å holde kontakten oppe. Ikke føl at du trenger å si noe følelsesrelatert for å "holde på henne" mens du er på ferie. Hvis du sier at du liker henne før du drar, fjerner det mye av spenningen, og hun kan bli litt care til hele situasjonen. Om du derimot ikke sier noe, men fortsetter den dagligdagse snakkingen (selvfølgelig med seksuell undertone og flørtende kommentarer) kommer hun til å tenke på hva du tenker osv, noe som gjør henne interessert. Lenke til kommentar
Gjest Thor1233 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har eit lignende problem sjølv... Eg er på ferie så møtes ikkje før om over en måned, kan kun snakke med ho på MSN, blir sjeldent mer enn ein gong i veka. Hvordan viser eg at eg liker henne uten å seie det, over MSN? Komplimenter? Spøke med det? Noen ideer til temaer man kan prate om på MSN? Har vært mest hverdagslige ting. Og burde man ta kontakt ofte over MSN når ho er på? Er redd for å virke innpåsliten om eg seier "hei" hver gang ho logger på liksom. Er det greit å sende melding på Fjesboka av og til og spørre hvordan det står til? Er ikkje meiningen å stjele tråden fra trådstarter, tilføyer bare noen spørsmål Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvordan viser eg at eg liker henne uten å seie det, over MSN? Komplimenter? Spøke med det? Holde en flørtende tone, og hold på humoren. Ikke overøs jenta med komplimenter, det blir man bare lei av. Evt. hint til komplimentene, eller si de på en spøkefull måte som ikke blottstiller heelt hva du mener. Noen ideer til temaer man kan prate om på MSN? Har vært mest hverdagslige ting. Fortsett slik. Snakk om alt og ingenting, men styr unna temaer som er direkte kjedelige. Og burde man ta kontakt ofte over MSN når ho er på? Er redd for å virke innpåsliten om eg seier "hei" hver gang ho logger på liksom. Du trenger kanskje ikke komme med "hei" med en gang hun logger på, hver gang...men hvis hun liker deg tilbake reagerer hun ikke på en negativ måte om du ofte tar initiativ til samtalene. De fleste tenker vel ikke på hvem som starter samtalen anyways? Er det greit å sende melding på Fjesboka av og til og spørre hvordan det står til? Kjeeedelig spørsmål. Og om du snakker med henne på msn annenhver dag eller oftere er vel ikke det nødvendig? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mitt tips hvis du skal skrive på face er å skrive noe selv først. f. eks: "Shit. er så jævlig fint her nede! varmt vær, digg strand og chill å bare slappe av på dagen med musikk og volleyball. På kvelden stikker jeg og noen folk jeg ble kjent med på nattklubbene her nede. sykt bra liv! Hvordan går det med deg? Hva har du gjort i det siste? " Da blir ting mer spennende right away.. gi og ta. Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei.. Jeg har fått veldig god kontakt med en jente jeg gikk i klasse med. Startet med at vi tok bussen hjem sammen etter skolen, og derfra fortsatte det. Jeg er veldig usikker på om hun liker meg like mye som jeg liker henne. Jeg tror at det har gått så langt at jeg tror jeg er forelsket i henne også. Kan noen gi meg noen gode råd.. Jeg går snart på veggen fordi jeg går rundt og bare tenker på denne jenta Takk for alle svar Du får en kompis til å spørre henne da vel Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei.. Jeg har fått veldig god kontakt med en jente jeg gikk i klasse med. Startet med at vi tok bussen hjem sammen etter skolen, og derfra fortsatte det. Jeg er veldig usikker på om hun liker meg like mye som jeg liker henne. Jeg tror at det har gått så langt at jeg tror jeg er forelsket i henne også. Kan noen gi meg noen gode råd.. Jeg går snart på veggen fordi jeg går rundt og bare tenker på denne jenta Takk for alle svar Du får en kompis til å spørre henne da vel Kjempeidé! Hvis man går på barneskolen.. Jenter (flest) vil ha menn! Menn som tør å ta sjangser, og vise hva de vil ha. Menn som går etter det de vil ha, og tør å ta sjangsene som trengs for å oppnå det. TS må rett og slett bare ta sjangsen, og vise denne jenta hva han vil ha, og så gå etter det. 1 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Holdt på å svare noe lignende, men jeg valgte å tro han bare kødda. Hvis det er ment seriøst er det et latterlig dårlig forslag. Endret 3. juli 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) U :!: trolig at folk tok forslaget mitt seriøst!! Men, jeg er nå 26 år og har opparbeidet meg en viss erfaring med damer. Det aller beste er å ta det helt med ro, ikke ringe flere ganger om dagen. Får du en SMS eller beskjed på Facebook kan du gjerne vente en dag eller to før du svarer. Holde henne litt på pinebenken, for jenter har en tendens til å trekke mot det de ikke kan få Og for all del, ikke begynn å stirr jenta i senk når du møter henne. Det er bare creepy!! Hold hodet kaldt og spill litt kul før du slipper bomben en gang det passer, det er vel de eneste rådene jeg kan gi deg. Lykke til Endret 3. juli 2009 av Etlon Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Var vel egentlig det jeg regna med. Langt bedre tips. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Får du en SMS eller beskjed på Facebook kan du gjerne vente en dag eller to før du svarer. Holde henne litt på pinebenken, for jenter har en tendens til å trekke mot det de ikke kan få Råder deg til å lese kvinnelogikk-tråden her inne.. De fleste jenter vil faktisk da begynne å lure på om gutten er intr i det hele tatt.. Vente noen timer er greit nok, men imo er det bare tullete å drive på sånn.. Da er det bedre å tenke mer på hva man skriver i forhold til det å virke litt uoppnåelig. Lenke til kommentar
Gjest Thor1233 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Mitt tips hvis du skal skrive på face er å skrive noe selv først. f. eks: "Shit. er så jævlig fint her nede! varmt vær, digg strand og chill å bare slappe av på dagen med musikk og volleyball. På kvelden stikker jeg og noen folk jeg ble kjent med på nattklubbene her nede. sykt bra liv! Hvordan går det med deg? Hva har du gjort i det siste? " Da blir ting mer spennende right away.. gi og ta. Skummelt, er jo nesten akkurat det eg skrev til ho dagen før du postet det her Takk for at dere svarte meg også! Skjønner berre ikke kordan eg skal "hinte" til at eg liker henne uten å seie det rett ut Nokon eksempler? Blir jo berre hverdagslige samtaler heile tida, men med litt humor då sjølvsagt Klarer berre ikkje å hinte til at eg liker ho, uten å seie det rett ut, trur eg. Då skjønner ho hvertfall heile tegninga med ein gong, og då forsvinner spenninga heilt? Ho er dessuten litt vanskeleg å prate med på MSN, gjer ofte andre ting samtidig og bruker litt tid på å svare. Ho er 10 gonger meir engasjert når ho snakker IRL. Ho vil heller aldri snakke om seg sjølv på MSN, berre meg. Spør eg om noe svarer ho berre kort og spør meg om noe i steden Yeye. Godt eg i det minste er ein utadvent person og greier å spe på med litt humor og holde samtalene litt i gong Spent på å høre kordan det går med trådstarter! Beklager mange skrivefeil, sovner snart, veldig trøtt Prøvde først å skrive på bokmål, men det blei berre surr - Thor Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Får du en SMS eller beskjed på Facebook kan du gjerne vente en dag eller to før du svarer. Holde henne litt på pinebenken, for jenter har en tendens til å trekke mot det de ikke kan få Råder deg til å lese kvinnelogikk-tråden her inne.. De fleste jenter vil faktisk da begynne å lure på om gutten er intr i det hele tatt.. Vente noen timer er greit nok, men imo er det bare tullete å drive på sånn.. Da er det bedre å tenke mer på hva man skriver i forhold til det å virke litt uoppnåelig. Det er brare de desperate kvigen som har skrevet på noe kvinnelogikk-tråd her inne Kvinner liker som regel i den alderen det de ikke kan få Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er vel heller de angrende kjærestene/ekskjærestene til de deperate kvigene som har skrevet... Vet vi alder på TS, eller bare går vi ut fra at han er under myndig alder? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_usikker:/ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skal snart hjem og lurer på om jeg burde kjøpe noe til henne eller ikke... Hva synes dere? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) ved mindre hun har bursdag eller at dere har en annen spesiell grunn til å feire med gaver så bør du avstå fra det. en såkalt liten "sommergave" kan fungere,men da må dere ha en viss forhold og kjennskap med hverandre. uansett ALDRI kjøp noe svindyrt med engang. smykker og andre kostbare varer kan du holde tilbake inntil videre, før ting blir mer sikkert. enkle ting som symboliserer din lykke over hennes nærvær holder i første rekke. LYKKE TIL:) Endret 2. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Guest_Torleif_* Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei.. Jeg har fått veldig god kontakt med en jente jeg gikk i klasse med. Startet med at vi tok bussen hjem sammen etter skolen, og derfra fortsatte det. Jeg er veldig usikker på om hun liker meg like mye som jeg liker henne. Jeg tror at det har gått så langt at jeg tror jeg er forelsket i henne også. Kan noen gi meg noen gode råd.. Jeg går snart på veggen fordi jeg går rundt og bare tenker på denne jenta Takk for alle svar Jeg har et liknende problem. Bare at jeg aldri får sjangsen til å møte jenta. Men snakker med henne på face osv. Det er et problem da, ho virker først ganske interesert , så litt care. syns det er vanskelig! men jeg klarer ikke stoppe å tenke på jenta. noen som har noen tips om hvordan jeg kansje kan be henne ut eller få henne mer interesert!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå