Glasscola2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei! Jeg har en kjæreste som ikke bare har klart å få cyliaki men også er veggis. Har lagd middag til henne en gang før, men da ble det noe økologisk hvetefri pasta. Ikke så veldig godt, da mye av smaken forsvinner. Hun kommer hit på lørdag og skal få middag, men jeg er litt low på oppskrifter - noen tips!? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hah! Pasta inneholder egg, og egg er små kyllinger! Anywho, spiser hun fisk? Melk? Ost? Lignende? Vil nok hjelpe en god del. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du finner noen tips her. Arla er også bra på veggismat i følge min veggis-venn.. Selv tror jeg jeg hadde kjøpt inn forskjellige grønnsaker og grillet dem. For eksempel er asparges og fennikel nydelig på grill. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Hun spiser fisk og sjømat, ja. Hun er ikke veggis, men spiser ikke kjøtt. Lettere å kalle det veggis. Det er vel heller jeg som ikke spiser fisk. I så fall veldig få fiskarter. Sodd Ball, det var ikke pasta. Det var noe spessiell pasta for å ikke ha hvetemel i. Takk, tlnl:) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Fisk må du nok lære deg å spise uansett (antar det er smaken som gjør at du ikke spise mye fisk?). Hva med grillet laks og grønnsaker? Kast en filet i aluminiumsfolie sammen med en klatt smør, noe grønt og litt krydder. Finner ferdig marinert i frysedisken også, om du er usikker på krydderet. Lykke til Endret 3. juli 2009 av dePt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hah! Pasta inneholder egg, og egg er små kyllinger! Det blir litt som å si at kvinner dreper et barn hver gang de har besøk av tante Rød. Eggene som kjøpes i butikken er ikke inseminerte. Kan hvalbiff være et lite smutthull om hun spiser sjømat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå