Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får legge ut åte og sette opp bevegelses sensor med alarm på. Da kan du løpe ut og "skyte" når klokka ringer ;) Slipper å lete da vøtt ;)

Stilige bilder petteram.

Takk for det Dewil:-)

Skal smøre bringebærsaft på alle bladene her og se om det tiltrekker noe veps :!:

Lenke til kommentar
Har fått lekt meg litt med det nye glasset.

(Må kjøpe tubes......)

[attachment=311211:DSC_4183b.jpg

[attachment=311213:DSC_4191b.jpg

[attachment=311214:DSC_4270b.jpg

Nice!

Jeg har selv kjøpt tubes à 12, 20 og 36mm. De fungerer fjell!

Uansett fete bilder :D

Lenke til kommentar

Hold noe under når du skal ta de, for når det nærmer seg en skygge, kaster de seg raskt på bakken og vender undersiden opp, den er svart og går i ett med jorden, så da ser man de ikke. Men stort sett er de vel ferdig med "hekkesesongen" nå. (Jeg har bekjente som har gitt opp å ha liljer på grunn av dem, i hvert fall)

RandiA

Lenke til kommentar
Nice!

Jeg har selv kjøpt tubes à 12, 20 og 36mm. De fungerer fjell!

Uansett fete bilder :D

Lurt med ringer ja, jeg kjøpte: Kenko AF (Macro) Extension Tube Set DG Canon EF-S SV06 , også et sett med 12,20,36mm...bruker gjerne alle samtidig. (Kjøpte de på Ebay jeg).

RandiA

Lenke til kommentar
Humlen i mål (fortsettelse av Innlegg #53)

post-92574-1247175139_thumb.jpg

RandiA

For å sitere en reklame "Øy - fløtt den feita ræva di" - denne gangen rettet mot humlen og ikke en stakkars ku.

Stilig bilde av en humle i arbeid; på en måte er det synd at den dekker nesten hele blomsten. På den andre siden, så er det plasseringa av humla som gjør bildet. Skulle jeg pirke på noe, så kunne jeg tenkt meg litt mer dybdeskarphet.

Tom

Lenke til kommentar
Stilig bilde av en humle i arbeid; på en måte er det synd at den dekker nesten hele blomsten. På den andre siden, så er det plasseringa av humla som gjør bildet. Skulle jeg pirke på noe, så kunne jeg tenkt meg litt mer dybdeskarphet.

Tom

Må innrømme dette var et eksperiment...første gang jeg prøvde tele-objektivet mitt på slikt:

Focal Length:250.0 mm...og humlen var i beveglese, så det var flaks at det ble såpass skarpt i det hele tatt.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...