Acurus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Prøvde meg litt på "macro" i hagen med kit objektivet mitt. Ble såpass fornøyd at jeg legger det ut her i håp om at noen kanskje har noen tips til hva som kunne vært gjort anderledes EXIF: f7.1, 1/200s 50mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Litt sommerlig Juli-blomstring i glasshusbedet mitt: Exif:1/80 - 5.6 – ISO:100 Exposure Compensation:-1/3 Focal Length: 22.0 mm RandiA Endret 8. juli 2009 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Focal Length: 2.0 mm Wut? :!: Bra noen følger med, rettet nå. RandiA Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Møtte denne hyggelige fyren på blåfarveværket.. Hadde mange kompiser som mulig dukker opp her, hvis jeg finner det for godt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En enkel blomst i dag.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Redigerte ett til bilde fra Buer turen vi hadde for noen uker siden: "EXIF": Nikon F5 Nikkor 50/1.2 AI-s Adox CMS 20 i Adotech fremkaller Nikon Coolscan V Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Helt nydelig Francis. Hadde vært morsomt å sett bildene dine i bedre oppløsning. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ingardj: Flott som alltid! Fransic: Endelig nokon som har valgt riktig lukkartid til bekk/elv bilder. Her ser du bekken i sin rette natur, vill og brutal, ikkje mjuk og tåkeaktig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Stilig francis, Sykt tøft hva den filmen gjør med himmelen. Må si meg enig i lukketiden som Eksistensiel nevner. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Helt nydelig Francis. Hadde vært morsomt å sett bildene dine i bedre oppløsning. Takk! Kanskje jeg kan poste ett av bildene fra turen i høyere oppløsning . Francis:Endelig nokon som har valgt riktig lukkartid til bekk/elv bilder. Her ser du bekken i sin rette natur, vill og brutal, ikkje mjuk og tåkeaktig. Takk! Jeg liker begge deler egentlig, men her var det klare valget rask lukkertid, både pga bekkens natur, men også siden bildet er tatt håndholdt. Stilig francis, Sykt tøft hva den filmen gjør med himmelen. Må si meg enig i lukketiden som Eksistensiel nevner. Takk! Ja, himmelen blir ca som om man skulle brukt rødt filter med en "vanlig" pankromatisk film. Francis . Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ingardj, du er glad i lilla Pent. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Herlig bokeh Ingardj! Ser hvor stor forskjell det er på dette kontra min Nikkor 50mm f/1.8 Likte fargemetningen også. Herlig! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har fått lekt meg litt med det nye glasset. (Må kjøpe tubes......) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fine bilder, petteram, men jeg tror du har en ekkel liljebille (Lilioceris lilii ) på det første der, den bør utryddes, for den utrydder liljene.... RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fine bilder, petteram, men jeg tror du har en ekkel liljebille (Lilioceris lilii ) på det første der, den bør utryddes, for den utrydder liljene....RandiA He he, drit i liljene :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 He he, drit i liljene :!: Det sier du ikke når jeg snart legger inn noen av mine fine som har begynt å blomstre nå...og jeg har vært flink til å holde alle de stygge liljebillene (egentlig er de vakre lakkrøde) borte RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 He he, drit i liljene :!: Det sier du ikke når jeg snart legger inn noen av mine fine som har begynt å blomstre nå...og jeg har vært flink til å holde alle de stygge liljebillene (egentlig er de vakre lakkrøde) borte RandiA Gleder meg til å se de Randi. Jeg for min del leter meg ihjel etter disse småkrypa:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå