ÅdneD Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fint bilde. Såg ei jenta med ein slik, med NG logo, på Voss under ekstremsportveko. Kor får du tak i dei? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjøpte min fra scandinavianphoto for lenge siden. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjøpte min på Japanphoto, men du får den i alle størrelser på natur og fritid. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vurderer å kjøpa den til ca.600,-, min F-401 bag er for liten no som eg har meir en eit objektiv. Mamma sin gamle 28-105 som tilfeldigvis var AF Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Et par bilder fra Akamturen på Operataket sist torsdag... Gratulerer med "Pic 0f the week" Endret 7. juli 2009 av Petteram Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jøss, velfortjent og gøy! Gratulerer k.n.b EG Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Woohoo, i dag kom macro objektivet:-) Her er en første test: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk og takk. Må si jeg er mer enn overrasket. Jeg har sett noen av de nominerte som _ikke_ har nådd opp i tidligere uker, og de har vært av en kvalitet som ser helt uoppnåelig ut for meg. Litt av en inspirasjon for videre jobbing. Det nye objektivet ditt ser utrolig bra ut Petter, og det er bildet også forresten. Fatter ikke at du klarer å få det så utrolig skarpt. Tatt på frihånd? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk og takk. Må si jeg er mer enn overrasket. Jeg har sett noen av de nominerte som _ikke_ har nådd opp i tidligere uker, og de har vært av en kvalitet som ser helt uoppnåelig ut for meg. Litt av en inspirasjon for videre jobbing. Det nye objektivet ditt ser utrolig bra ut Petter, og det er bildet også forresten. Fatter ikke at du klarer å få det så utrolig skarpt. Tatt på frihånd? Takker så mye:-) frihånd ja.....veldig fornøyd sålangt, men nå begynte det å regne selvfølgelig:-( Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilken skjønnhet har du gått i anskaffelse av, Petter? Herlig makro! Og at det er tatt på frihånd var enda mer imponerende! Vil se mer når du får lekt deg mer med det Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilken skjønnhet har du gått i anskaffelse av, Petter? Herlig makro! Og at det er tatt på frihånd var enda mer imponerende! Vil se mer når du får lekt deg mer med det Gode gamle Micro-Nikkor 105mm AF-D..... Regner fremdeles Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oioi, sweet! Tenkte faktisk på å kjøpe VR versjonen av denne en gang. Herlig kvalitet på begge. Får håpe du får opphold snart så du får knipset mer. Så fort regnet stopper er det bare å kjøre på, så blir det med en dråpe eller to i bildet også Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tenkte faktisk på å kjøpe VR versjonen av denne en gang. Herlig kvalitet på begge. Jeg har VR-utgaven, men jeg sliter virkelig med å få så skarpe bilder som Petter viser her. Eksempel fra varmeperioden: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Woohoo, i dag kom macro objektivet:-)Her er en første test: ... Oi, se der ja...flotte greier RandiA Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg var på skjærgårds music and mission festival i forrige uke. Jobbet som fotograf i festivalavisa, noe som ga meg muligheten til mye nytt. Jeg fikk blant annet komme i graven på konsertene, noe som var en utrolig opplevelse. Fikk litt problemer, og holdt på å gi opp, da jeg oppdaget at scena var nesten en halv meter høyere enn meg. Takket være en utrolig koselig presseansvarlig fikk jeg en bruskasse å stå på. Jeg har nok ikke vært så flau før, spesielt med tanke på at de fleste vennene mine stod helt foran, og så det hele. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takket være en utrolig koselig presseansvarlig fikk jeg en bruskasse å stå på. Jeg har nok ikke vært så flau før, spesielt med tanke på at de fleste vennene mine stod helt foran, og så det hele.Skal man være fotograf i offentligheten som her, må man vel bare lære seg å bli tykkhudet. Bildet ble i alle fall meget bra. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fine saker, Simon - ettersom k-ryng har tatt seg sommerferie (tror jeg). Kan jeg få by på en liten larve? Bommet litt på fokus-punkt da den lille krabaten var veldig stressa ... 1/160, f/5.6, 35mm, ISO 400 Tom Fint bilde. Overrasket at DOFen ble så liten med f/5.6. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 På konsert er du generelt heldig om du ikke lukter som et bryggeri etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå