Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009

Anbefalte innlegg

Lite mennesker og mye photowalking fra meg i det siste nå...

Håper det faller i smak

Likte den første veldig godt, litt for mye haloer på den andre ;)

Ett fra samme dag som det forrige jeg posta som jeg ikke ble helt 100% med.

3759357462_0bf6093ee3.jpg?v=0

Endret av Awesome!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, når lønna kommer denne måneden skal det bli noen store utskrifter. Så stort så 10mp gir meg :p Føler jeg må ha noen år til før jeg kan sette sammen en "portfolio". (bare for morro skyld)

Du gjør noe jeg vil starte med. Dette er interessant, kan skrives ut og gjennomtenkt. Ikke bare motiv, men den vel så viktige bakgrunnen..

Flickr har så sykt mye bra hvis man skikkelig begynner å grave. Jeg graver litt for ofte :(

Lenke til kommentar
Hehe, når lønna kommer denne måneden skal det bli noen store utskrifter. Så stort så 10mp gir meg :p Føler jeg må ha noen år til før jeg kan sette sammen en "portfolio". (bare for morro skyld)

Du gjør noe jeg vil starte med. Dette er interessant, kan skrives ut og gjennomtenkt. Ikke bare motiv, men den vel så viktige bakgrunnen..

Flickr har så sykt mye bra hvis man skikkelig begynner å grave. Jeg graver litt for ofte :(

Godt det! Bildene en tar får mye mer slagkraft så snart man får skrevet dem ut. Jeg og en kompis skrev ut en A1-print av dette bildet, og det ble utrolig stilig! Ble kostende 1000 kroner til sammen inkl. ramme og passepartout (fikk endel rabatter stort sett overalt, da). Tok det med opp på skolen til linjas fotokonkurranse, og lærerne ble så ivrige med å kjøpe det at de nesten helt glemte konkurransen (ironisk nok vant vi ikke en eneste pris i konkurransen).

Lenke til kommentar
Kjeeeder meg.......

Det der vitner da sannelig om at det er skikkelig lurt å kjede seg innimellom, Petteram..ser ut som jeg bør begynne med det jeg også :yes: så utfallet blir et slikt kunstverk.

RandiA

Det var i utgangspunktet et mislykket bilde, men ble jo greit nok....

Enig med RandiA, Skikkelig fin den der Petteram

Takker:-)

Endret av Petteram
Lenke til kommentar

tviler på at mp blir ett problem. du skal skrive ut jævlig stort før 10mp blir for lite =)

ellers ble det nok litt mye haloer på bildet mitt ja. går litt fort i svingene noen ganger :p

Lenke til kommentar

Endelig kom sola fram, våkna veldig sent i dag men. Mere sommerfugl i dag, er nesten så jeg gleder meg til sommeren er ferdig så jeg slutter å fokusere på småkryp konstant, klarer bare ikke la være å gjøre det nå i alle fall :p

IMG_7414.jpg_595.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...