Fotofashion Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Han fremste ser ut som en dukke av Cesc Fabregas.For meg var dette way to much, men kunden bestemmer alltid er nok det, ikke et bilde jeg har villet plukke ut selv nei. med tanke på øynene. Og Silke hud var bestilt Lenke til kommentar
magneska Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Solformørkelsen i går sett fra Tianhuangping i Kina. En fantastisk opplevelse Bildet viser den karakteristiske "diamanteffekten", som kan observeres rett før og etter den totale fasen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Solformørkelsen i går sett fra Tianhuangping i Kina. En fantastisk opplevelse Stilige saker. Du var der og tok dette selv altså? Imponerende hvis du dro dit bare for det... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Solformørkelsen i går sett fra Tianhuangping i Kina. En fantastisk opplevelse Bildet viser den karakteristiske "diamanteffekten", som kan observeres rett før og etter den totale fasen. Nydelig!! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Stilige saker. Du var der og tok dette selv altså? Imponerende hvis du dro dit bare for det... Takk! Ja, jeg dro dit "bare for det", men skal en rask tur innom Beijing også. Er der nå faktisk. Mye fint å fotografere her også gitt... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, Jeg gir meg ikke med kattene mine... 1/250s, f/1.4, ISO 160 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg gir meg ikke med kattene mine... Når begynte kattene dine med yoga da? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Kunde bilde, og disse hadde det helt klart hvordan de skulle foran kamera. Kropping og redigering utført utifra kundens ønske Den forreste der er redigert slik at han minner litt om Jaffar i Alladin. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg gir meg ikke med kattene mine... Når begynte kattene dine med yoga da? Jeg tror den slags ferdigheter er medfødt. På den annen side; de forteller meg ikke hva de driver med når jeg er på jobb... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, Jeg gir meg ikke med kattene mine... 1/250s, f/1.4, ISO 160 Fin bruk av fokus og bevegelse. Litt urolig bakgrunn. Hva med å dempe de lyse feltene litt? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kunde bilde, og disse hadde det helt klart hvordan de skulle foran kamera. Kropping og redigering utført utifra kundens ønske Grøss og gru Av og til er jeg glad for at jeg ikke lever av foto :!: Slipper å lage sånt. Sånn helt for ordens skyld: Dette er skrevet med tunga i kinnet, for å fornorske et engelsk utrykk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Oly E-510 og Sigma 105mm Må sees på stort! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Oly E-510 og Sigma 105mm Tror jeg nominerer deg til tittelen Akams blomsterekspert. Du har vist en imponerende serie bilder. Vi tåler helt sikkert flere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En blomst fra meg også: Og fra meg også...... Nå blomstrer mine Lilium regale, kongeliljene, disse vakre liljene bærer sitt navn med verdighet. (De hører til typen "trumpetliljer", på grunn av formen) RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Vi klasker til med TO bilde i dag! Det går litt fram og tilbake, men jeg må si at 4/3 format er best.. :O Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Oly E-510 og Sigma 105mm Må sees på stort! Denne synes jeg er en av de fineste du har lagt ut... RandiA Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Stilige saker. Du var der og tok dette selv altså? Imponerende hvis du dro dit bare for det... Takk! Ja, jeg dro dit "bare for det", men skal en rask tur innom Beijing også. Er der nå faktisk. Mye fint å fotografere her også gitt... Hva av optikk har du brukt her? og hvor mye har du croppet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Vi klasker til med TO bilde i dag! Det går litt fram og tilbake, men jeg må si at 4/3 format er best.. :O Kongen av pastell slår til igjen Lengter du tilbake til 80 tallet Du må jo snart ha materiale til en tipp topp fotobok ? Tom PS. 4/3 FtW Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) stiller ikke engang i samme klasse som dere andre føler jeg:P Endret 23. juli 2009 av Zaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå