Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag. I morgen er planen i alle fall å jakte på gresshopper, noen som har noen tips for at de ikke skal hoppe vekk med en gang jeg kommer innenfor en halvmeter av de? :p

Ellers skulle jeg kommet med mere små bilder i dag, men er for sliten til å resize de etc :p

100mm, f/5, 1/200s, ISO 100

post-15829-1247862850_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag. I morgen er planen i alle fall å jakte på gresshopper, noen som har noen tips for at de ikke skal hoppe vekk med en gang jeg kommer innenfor en halvmeter av de? :p

Ellers skulle jeg kommet med mere små bilder i dag, men er for sliten til å resize de etc :p

100mm, f/5, 1/200s, ISO 100

post-15829-1247862850_thumb.jpg

Grøss og gru!! KILL IT KILL IT!!!!!

Lenke til kommentar
Dette tror jeg er det beste bildet jeg har sett av dama di :thumbup:

Kan ikke si noe mer dekkende selv. Det var perfekt.

Ser jo brukbart ut på f/2.8? ;)

Ja, 80-200 yter bra vidåpent. Trodde du det var tatt med 50 1,4 kanskje?

Ja, det trodde jeg. Sjekket exif, glemte litt sånn smått å sjekke burningwidth.

80-200 er etter alle solemerker et svært godt objektiv, ja.

Lenke til kommentar
Et bilde fra grillparty/drikkeparty/fotballkamp på Aldra, tirsdag denne uken. Fyren på bildet er en lokal bonde jeg pleide å sitte med på traktoren hos da jeg var yngre. Og vi kjøper litt melk fra ham i ny og ne. Trivelig og litt sær fyr. :)

Veldig bra fanget med ansiktsuttrykket. Syntes ikke bildet så noe særlig ut i thumb, men det var noe over den fornøyde minen og posituren jeg hadde veldig sansen for - tror du har fanget ham godt.. :)

Lenke til kommentar
Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag.
Flotte tegninger på den der. Klarer du å få en bedre bakgrunn kan det bli saker.

brk: Man dreper ikke sine motiver :mad:

Lenke til kommentar
Et bilde fra grillparty/drikkeparty/fotballkamp på Aldra, tirsdag denne uken. Fyren på bildet er en lokal bonde jeg pleide å sitte med på traktoren hos da jeg var yngre. Og vi kjøper litt melk fra ham i ny og ne. Trivelig og litt sær fyr. :)

Veldig bra fanget med ansiktsuttrykket. Syntes ikke bildet så noe særlig ut i thumb, men det var noe over den fornøyde minen og posituren jeg hadde veldig sansen for - tror du har fanget ham godt.. :)

Gunvald er en herlig fyr.

"E drekk bære XO konjakk, Xtra Ordinær. Og dæ står i manualen tel traktorn at den bære må kjøres mæ konjakk innabors."

(sitat)

Lenke til kommentar
Meget bra bilde!!!

Likte kombinasjonen med svake farger og den hovedsakelig grå "brynje"-kjolen med litt rødfarger som redder hele fargekomposisjonen i bildet!

Beste jeg har sett fra deg Snodig. Bare å sende til print..

Kan ikke si noe mer dekkende selv. Det var perfekt.

Ser jo brukbart ut på f/2.8? ;)

Flott bilde av dama, Sn0dig.

Takk, takk, takk, takk og takk.

:p

Lenke til kommentar
Nei, det var vakkert..... :yes:

RandiA

Takk for det :)

Fin speiling i forgrunnen, er det en slags kulp?

Det er stranden som har laget en liten naturlig demning. Synes selv det er denne "demningen" som gjør bildet, siden gjenskinnet av solen ikke kan sees der til tross for at dette vannet er speilblankt.

Lenke til kommentar
Ballen hadde ligget på denne plassen i noen dager, og jeg tenkte så at det hadde vært morsomt med et sent kvelds bilde. Resultatet synes jeg ikke ble så ille.

post-8302-1247914230_thumb.jpg

Stilig bilde.. liker fargene godt! :D

ps: Hvordan gikk det med EU kontrollen på Eva's bil 22. april i år? ;D

Lenke til kommentar
...

Grøss og gru!! KILL IT KILL IT!!!!!

Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag.
Flotte tegninger på den der. Klarer du å få en bedre bakgrunn kan det bli saker.

brk: Man dreper ikke sine motiver :mad:

hehe, nei, men jeg er totalt arachnofob. Drar frem med støvsugeren med èn gang jeg ser en innendørs.

Dreper ikke sine motiver nei, ellers får jeg helt noia om småkryp på meg, hater det, men så lenge de ikke rører meg er de fine :D

Og for bakgrunn, er delvis enig, det skulle vært litt mindre bråk i den, men elsker at den er omtrent samme farge som edderkoppen =)

Du får ta deg en tur til Grønnsvik kystfort. Alltid åpent, og ganske imponerende. :)

post-36083-1247873148_thumb.jpg

Anbefales.

Wow, minner meg om gamle skumle adventure spill, like it alot :D

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...