arnold_layne Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fotografers klisjé nr 1, men synes ikke det ble så aller verst likevel: Sausvatnet EXIF: Nikkor 12-24/4 @ 12 mm, ISO 200, 1/800 sek, f/11 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag. I morgen er planen i alle fall å jakte på gresshopper, noen som har noen tips for at de ikke skal hoppe vekk med en gang jeg kommer innenfor en halvmeter av de? Ellers skulle jeg kommet med mere små bilder i dag, men er for sliten til å resize de etc 100mm, f/5, 1/200s, ISO 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fotografers klisjé nr 1, men synes ikke det ble så aller verst likevel:Sausvatnet Nei, det var vakkert..... RandiA Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag. I morgen er planen i alle fall å jakte på gresshopper, noen som har noen tips for at de ikke skal hoppe vekk med en gang jeg kommer innenfor en halvmeter av de? Ellers skulle jeg kommet med mere små bilder i dag, men er for sliten til å resize de etc 100mm, f/5, 1/200s, ISO 100 Grøss og gru!! KILL IT KILL IT!!!!! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Dette tror jeg er det beste bildet jeg har sett av dama di Kan ikke si noe mer dekkende selv. Det var perfekt. Ser jo brukbart ut på f/2.8? Ja, 80-200 yter bra vidåpent. Trodde du det var tatt med 50 1,4 kanskje? Ja, det trodde jeg. Sjekket exif, glemte litt sånn smått å sjekke burningwidth. 80-200 er etter alle solemerker et svært godt objektiv, ja. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Et bilde fra grillparty/drikkeparty/fotballkamp på Aldra, tirsdag denne uken. Fyren på bildet er en lokal bonde jeg pleide å sitte med på traktoren hos da jeg var yngre. Og vi kjøper litt melk fra ham i ny og ne. Trivelig og litt sær fyr. Veldig bra fanget med ansiktsuttrykket. Syntes ikke bildet så noe særlig ut i thumb, men det var noe over den fornøyde minen og posituren jeg hadde veldig sansen for - tror du har fanget ham godt.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Fotografers klisjé nr 1, men synes ikke det ble så aller verst likevel:Fin speiling i forgrunnen, er det en slags kulp? Endret 17. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag.Flotte tegninger på den der. Klarer du å få en bedre bakgrunn kan det bli saker. brk: Man dreper ikke sine motiver Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 hehe, nei, men jeg er totalt arachnofob. Drar frem med støvsugeren med èn gang jeg ser en innendørs. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Et bilde fra grillparty/drikkeparty/fotballkamp på Aldra, tirsdag denne uken. Fyren på bildet er en lokal bonde jeg pleide å sitte med på traktoren hos da jeg var yngre. Og vi kjøper litt melk fra ham i ny og ne. Trivelig og litt sær fyr. Veldig bra fanget med ansiktsuttrykket. Syntes ikke bildet så noe særlig ut i thumb, men det var noe over den fornøyde minen og posituren jeg hadde veldig sansen for - tror du har fanget ham godt.. Gunvald er en herlig fyr. "E drekk bære XO konjakk, Xtra Ordinær. Og dæ står i manualen tel traktorn at den bære må kjøres mæ konjakk innabors." (sitat) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 hehe, nei, men jeg er totalt arachnofob. Drar frem med støvsugeren med èn gang jeg ser en innendørs.Det er det lov å være. Er ikke så stø selv når det blir litt størrelse på de. Men de kan jo geleides ut da... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Flott bilde av dama, Sn0dig. @ Aldra: han bonden så litt sær ut ja Satt og drakk XO sammen med Kaptein Rødskjegg for ikke lenge siden, men der i skuta heter det "Kryss Null" Endret 17. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Stengt på ubestemt tid. Da regnet endelig ga seg ikveld, så tenkte jeg meg en tur i en av de fine parkene de har her i byen. Dette møtte meg: 1/50s, f/4, 25mm, ISO 1600 Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Meget bra bilde!!! Likte kombinasjonen med svake farger og den hovedsakelig grå "brynje"-kjolen med litt rødfarger som redder hele fargekomposisjonen i bildet! Dette tror jeg er det beste bildet jeg har sett av dama di Beste jeg har sett fra deg Snodig. Bare å sende til print.. Dette tror jeg er det beste bildet jeg har sett av dama di Kan ikke si noe mer dekkende selv. Det var perfekt. Ser jo brukbart ut på f/2.8? Flott bilde av dama, Sn0dig. Takk, takk, takk, takk og takk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Du får ta deg en tur til Grønnsvik kystfort. Alltid åpent, og ganske imponerende. Anbefales. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Nei, det var vakkert..... RandiA Takk for det Fin speiling i forgrunnen, er det en slags kulp? Det er stranden som har laget en liten naturlig demning. Synes selv det er denne "demningen" som gjør bildet, siden gjenskinnet av solen ikke kan sees der til tross for at dette vannet er speilblankt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Synes selv det er denne "demningen" som gjør bildet,...Skulle egentlig til å legge inn akkurat denne setningen i min forrige post, et ikke-så-pussig sammentreff. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ballen hadde ligget på denne plassen i noen dager, og jeg tenkte så at det hadde vært morsomt med et sent kvelds bilde. Resultatet synes jeg ikke ble så ille. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ballen hadde ligget på denne plassen i noen dager, og jeg tenkte så at det hadde vært morsomt med et sent kvelds bilde. Resultatet synes jeg ikke ble så ille. Stilig bilde.. liker fargene godt! ps: Hvordan gikk det med EU kontrollen på Eva's bil 22. april i år? ;D Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) ... Grøss og gru!! KILL IT KILL IT!!!!! Denne krabaten lever i sprekken mellom verandadørene, bare så synd at han er så sjenert av seg, får se om det blir noe bedre en annen dag.Flotte tegninger på den der. Klarer du å få en bedre bakgrunn kan det bli saker. brk: Man dreper ikke sine motiver hehe, nei, men jeg er totalt arachnofob. Drar frem med støvsugeren med èn gang jeg ser en innendørs. Dreper ikke sine motiver nei, ellers får jeg helt noia om småkryp på meg, hater det, men så lenge de ikke rører meg er de fine Og for bakgrunn, er delvis enig, det skulle vært litt mindre bråk i den, men elsker at den er omtrent samme farge som edderkoppen =) Du får ta deg en tur til Grønnsvik kystfort. Alltid åpent, og ganske imponerende. Anbefales. Wow, minner meg om gamle skumle adventure spill, like it alot Endret 18. juli 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå