Petteram Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Prøvde meg på nåkke dråpegreier..... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nydelig det siste!! Takker så mye:-)= Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg likte det første mye bedre! Mykere toner. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg likte det første mye bedre! Mykere toner. Takk for det:-) På det første var det overskyet og jeg hadde større blender... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Men det er selvfølgelig mulig, men en brennvidde over 100mm er å anbefale. Jeg merker i hvertfall at insektsbildene mine er sterkt forbedret etter at jeg fikk 80mm ekstra! Eller ca. 10 cm ekstra arbeidsavstand. Støttes. Jeg prøvde meg for første gang i går på litt "seriøs" innsektsfotografering, men jeg fant fort ut at man må ha en solid dose tålmodighet med så kort brennvidde. Dette er tatt med AI 55/3.5: EXIF: AI 55/3.5, ISO 200, 1/40 sek, f/11 Konklusjon: Hvis insektsfotografering er noe man interesserer seg for bør man ha 150 mm og oppover. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Og ikke minst holde seg langt unna sola! Refleksjoner - huff a meg! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Prøvde meg på nåkke dråpegreier..... Det siste ble så mye bedre når jeg klikket, synes jeg...det har jo fått en funklende stjerne i vanndråpen også. (Det må sees i stor størrelse for å komme til sin rett) RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Og ikke minst holde seg langt unna sola! Refleksjoner - huff a meg! Hehe, jepp - det var litt av grunnen til at jeg skrev "seriøs". Endret 14. juli 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Et nydelig øyeblikk! Selv husker jeg fra når jeg var barn at man ble smørgul på halsen, når man plasserte smørblomsten under hodet. Så jeg tror navnet på bildet blir "Smørgul". Negativt. Adobe RAW fungerte plutselig ikke nå, og ja jeg liker AdobeRGB bedre en sRGB da jeg føler at fargene blir varmere med førstnevnte. Bildet/bildene er konvertert til sRGB. Det er også noen forstyrrelser i bildet, men det orker jeg ikke klone bort halv 2 om natten. Samt. at den turkise fargen stjal veldig mye oppmerksomhet, derfor likte jeg kanskje det venstre bilde bedre. I morgen reiser jeg på sommerferie. God sommer, alle sammen! Canon EF 50 mm f/1.8 @ 50 mm f/2.8, 1/1000, ISO 125. Endret 14. juli 2009 av stonhans Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Endelig fått tilbake K20D'en og selvfølgelig måtte samme feilen komme tilbake på første tur. Pakket sammen og dro hjem. Fikk tatt noen bilder før det kokte over. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Lite brudefoto fra min side her. Gratis foto av en god venninne av kjæresten, så er vel ikke fra Juli engang egentlig, og er relativt forsinket Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Familien var på sykkeltur inn til Drammen igår. Veldig så idyllisk med to sykler og minstemann i sykkelvogn bak. Det hele fikk en sterk kontrast når jeg kom over denne scenen.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Stilig cruel, litt mye haloes rundt tretoppene for min smak men. Fint lys og en flott posering, litt synd sløret faller på utsiden av bildet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er meninga det skal falle utenfor, så linja starter helt ute i kanten. Jeg mener ihvertfall det er bedre. Da slipper jeg også å ha med mere natur rundt. Skulle jeg hatt med mere i den kanten måtte jeg nesten ha hatt med mere på alle andre sidene også =) Men er litt mye halos ja, litt stress å maske ut noen ganger. Så tok en spansk en og droppa det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det får gå for denne gang, man får ikke mye for 1. mill i dag. Stilig bilde er det uansett Skal selv skyte et bryllup i september. Kaster meg på med litt flere "plantebilder" Endret 15. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er bakgrunnen på det siste der Dewil? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det hele fikk en sterk kontrast når jeg kom over denne scenen.. Mmmh - deilig - fyr som sitter og hoster ut lungene sine. Eller noe. Godt mulig abstinenser er involvert, i alle fall.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Flott igjen, ingardj. Egne blomster, alle hageeieres skrekk eller blomsterbutikkenes favoritt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå