AstroChicken Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dextercf Det ble litt tilt-shift effekt der; det er vel lagt til i etterkant? Synes det var diskrét nok til at du kom det godt unna med det i alle fall. ObBilde Fra gårdkveldens bakgårdsjakt etter rust og rør. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) DextercfDet ble litt tilt-shift effekt der; det er vel lagt til i etterkant? Synes det var diskrét nok til at du kom det godt unna med det i alle fall. Var nok meninga det skulle være litt tilt/shift der gitt! Så da var det kanskje dumt jeg "kom unna med det" ? Fra gårdkveldens bakgårdsjakt etter rust og rør. Liker sånne typer bilder! Nice work! Endret 12. juli 2009 av dextercf Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Funky antenner! Oly e-510, sigma 105.. Selger sigmaen for å skifte fatning.. Bare sånn til opplysning vet du.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 @ dextercf: En god tiltshift var det Men synes du kunne rettet opp bildet ditt.. det heller mot høyre Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det har du heeelt rett i, det får jeg tenke på til neste forsøk! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 For en varm dag det har vært i dag! Med svære regnskurer inn i mellom.. 5D, sigmalux .. Jeg vil ikke sende objektivet tilbake Bruker jo aldri AF, men er jo greit å ha alt i orden alikevel. Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Meget fint bilde Ingardj. Iexo. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 For en varm dag det har vært i dag! Med svære regnskurer inn i mellom.. 5D, sigmalux .. Jeg vil ikke sende objektivet tilbake Bruker jo aldri AF, men er jo greit å ha alt i orden alikevel. Rett og slett nydelig. Igjen. Flink gutt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Takk begge to! Jeg gleder meg sånn til å bruke den nye komboen i byen. Jeg vil bare ut å fotografere hele tida nå Men jeg er stuck her pga sommerjobb. Studentlivet burde vært mer lukrativt Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lekt litt med sort hvitt og montasje i dag... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fra Bodø --> Gardermoen flyet for en stund siden. Velvia from above: F5 + 50/1.8D + Fuji Velvia 100 Skannet med Coolscan V Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 To til fra samme tur: Francis Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En som prøvde å gjemme seg.... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er så heldig og ha "ålekråka" rett på utsiden av eiendommen min støtt og stadig. Denne ukens skarvebilder,exif finnes i bildene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå går jeg å legger meg.. 5D, sigmalux.. (ingen oppskarping) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå går jeg å legger meg.. 5D, sigmalux.. (ingen oppskarping) Er ikke så mye å skarpe opp der da Lenke til kommentar
Rasle Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En liten bildeserie med bilder tatt på natten i Fredrikstad og Sarpsborg Lyskryss. Samme lyskryss. Tunevannet i Sarpsborg. Fredrikstadbroen, Norges vakreste bro? Stasjonskilet på Fredrikstad jernbanestasjon. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Ingardj: Stilig bilde! Sendte du 50mm (sigma) til fokus-rep, eller gjøres det senere? Endret 12. juli 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ingardj: Stilig bilde! Sendte du 50mm (sigma) til fokus-rep, eller gjøres det senere? Jeg tenker jeg skal gjøre det i morgen. Har snakket med japanphoto.. Sånn til vanlig gjør det ikke noe at AF er i ustand, men det kommer de gangene AF kan være kjekt. Sånn ellers er jeg mer enn fornøyd, og jeg ble bare nødt til å bruke det mest mulig i helga _DSC1233.jpg: Det var så klart en spøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå