potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Et lite insekt fra morgenturen: Igjen nydelig! Fortsett å legge ut sånne.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Par bilder fra festival i dag. Vokalisten/gitaristen i Colt 45. Colt 45 består av bassisten til Johnny Cash, tromissen til Dolly Parton og en spinngal gitarist/vokalist. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tøffe konsertbilder Simon! Mye liv! Her kommer mer av det jeg liker å gjøre 5D, sigmalux.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg lurer på om Sigmaluxen kanskje er noe for meg.. Takk, forresten. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg lurer på om Sigmaluxen kanskje er noe for meg.. Takk, forresten. Det er den nok, men kjøp den i butikk. Ikke bry deg med å begynne å sende tilbake. Det du sparer på nettet kan fort bli spist opp i frakt. 50mm er, som du sikkert også synes, bedre på fullformat. Jeg ser det begynner å bli ganske stor enighet rundt omkring på nettet av sigmaen er det beste 50mm alternativet. Skarpt hele veien og veldig nøytral bokeh.. Jeg er forresten spent på hva folk legger i at canon sin er skarpere fra f/2.8. Da tror jeg de er mer interessert i skarphet enn foto. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Her er et til for Simon.. Håper det er skarpt nok 5D, Sigmalux Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vanskelig å si, Ingardj, med så lav oppløsning.. Men - det ser skarpt ut! Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Gulskogen stasjon sett fra parkeringshuset til Gulskogen Kjøpesenter. Har fått lite respons på tidligere bilder, gyv på! Jeg trenger feedback for å vite hva jeg eventuelt må jobbe med/mot. EOS 450D, Sigma 18-200 DC OS Endret 12. juli 2009 av dextercf Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Etter litt for mange slike blir tunnel synet så ille at du ikke ser hvem som kommer... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dagens blomstervalg - serie: Oppdaget at denne lille skjønnheten fra Chile blomstret for første gang (Calceolaria arachnoidea, har ikke noe norsk navn på den jeg): Og denne vakre Iris hollandica greide seg godt i en regnskur: Og mine liljer Monte Negro og Connecticut King har jeg berget for liljebillen: RandiA Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Mange gode bilder! Her kommer et fra en amatør: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Skulle egentlig legge dette ut i morgen, men fikk så lyst å gjøre det nå Burde vært i stor versjon :/ Sett øynene på blomsten Canon 5D, sigmalux.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dagens blomstervalg - serie:Oppdaget at denne lille skjønnheten fra Chile blomstret for første gang (Calceolaria arachnoidea, har ikke noe norsk navn på den jeg): Chileneren din var super-super-flott!! ~Gia Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Mangen fine farger langs kysten. Endret 12. juli 2009 av Inc Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Likte stemningen i det første bildet. Er du villig til og dele exif med oss Endret 12. juli 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Første bilde tatt siden mai omtrent. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dagens blomstervalg - serie:Oppdaget at denne lille skjønnheten fra Chile blomstret for første gang (Calceolaria arachnoidea, har ikke noe norsk navn på den jeg): Chileneren din var super-super-flott!! ~Gia Takk, Gia, ble litt overrasket jeg også, det er første gang jeg har den. Det er en form for Tøffelblomst da, og vil vel blåse seg opp litt mer. Håper den holder til mandag når Helena kommer på besøk. RandiA Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Likte stemningen i det første bildet. Er du villig til og dele exif med oss Beklager. Det var huket av for minimering av exif data i LR Edit: Takk for kommentar Endret 12. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå