Gå til innhold

directx 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han har System Restore på da.

Hva mener?

Systemgjennoppretting er på som standard. Windows oppretter et kontrollpunkt for maskinen hver gang du installerer et nytt program, er innom Windows Update etc. Dette pga at du som bruker skal ha mulighet till å gå tilbake til en tidligere konfigurasjon hvis noe gikk galt.

Jeg frigjorde nesten 10GB på harddisken, når jeg slettet alle kontrollpunkter bortsett fra det siste.

Lenke til kommentar
Jeg for eksempel har det avslått på alle disker.  Kanskje han har det også.  Var sannsynligvis det han mente.

Ja, kanskje det. Hvem vet?

Jeg har slått av gjenoppretting på min bruker partisjon (d), men ikke på systempartisjonen ©.

Lenke til kommentar

nå mener jeg dere hopper til konklusjoner på for lite fakta.

vannskoter sier ikke engang hvilket OS han har og så begynner dere å mase om å bruke system restore, som er en XP 'feature'. hva om han bruker Win2K eller 9x? har dere tenkt på den?

vannskoter, kort sagt, har du XP så kan du bruke System restore for å bringe maskinen tilbake til ett tidligere oppsett, men har du 2K eller 9x så er du lettere 'fucka' (unntaket er ME som og har system restore), eneste utvei forsåvidt er da å formatere harddisken og legge inn windows på ny..

jeje.. har sikkert ha kunnet ha fortalt deg mye mer og hint til forskjellige løsninger som kanskje hadde fungert på maskinen din men når du ikke sier hva slags maskin du har eller hva slags operativsystem du har så er det ikke stort mye mer jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...