vannskoter Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg la inn directx 9 med en feil og nå funker ikke kortet mitt skikkelig. hvordan kan jeg fjerne directx 9? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Den eneste måten å fjerne det på er vel å gå inn på tilbehør - systemverktøy - systemgjenoppretting. Velg et gjenopprettingspunkt. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis han har System Restore på da. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis han har System Restore på da. Hva mener? Systemgjennoppretting er på som standard. Windows oppretter et kontrollpunkt for maskinen hver gang du installerer et nytt program, er innom Windows Update etc. Dette pga at du som bruker skal ha mulighet till å gå tilbake til en tidligere konfigurasjon hvis noe gikk galt. Jeg frigjorde nesten 10GB på harddisken, når jeg slettet alle kontrollpunkter bortsett fra det siste. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg for eksempel har det avslått på alle disker. Kanskje han har det også. Var sannsynligvis det han mente. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg for eksempel har det avslått på alle disker. Kanskje han har det også. Var sannsynligvis det han mente. Ja, kanskje det. Hvem vet? Jeg har slått av gjenoppretting på min bruker partisjon (d), men ikke på systempartisjonen ©. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 nå mener jeg dere hopper til konklusjoner på for lite fakta. vannskoter sier ikke engang hvilket OS han har og så begynner dere å mase om å bruke system restore, som er en XP 'feature'. hva om han bruker Win2K eller 9x? har dere tenkt på den? vannskoter, kort sagt, har du XP så kan du bruke System restore for å bringe maskinen tilbake til ett tidligere oppsett, men har du 2K eller 9x så er du lettere 'fucka' (unntaket er ME som og har system restore), eneste utvei forsåvidt er da å formatere harddisken og legge inn windows på ny.. jeje.. har sikkert ha kunnet ha fortalt deg mye mer og hint til forskjellige løsninger som kanskje hadde fungert på maskinen din men når du ikke sier hva slags maskin du har eller hva slags operativsystem du har så er det ikke stort mye mer jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det går desverre kun an å fjerne dx9 ved "system restore"... Det nytter f.eks ikke å installere dx8.1 "over" 9.0 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 DirectX Eradicator 1.09 Preview Beta 1 DirectX Eradicator is designed to safely remove the DirectX runtime core component from Windows operating systems. It gives you the power to install and uninstall any version of DirectX as you wish. http://fileforum.betanews.com/detail.php3?...?fid=1034065557 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå