Bla_bla Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har søkt en annen vgs enn den jeg går på nå, til vg2. Jeg er ikke helt sikker enda, så det jeg lurer på er om jeg er garantert en plass på min nåværende skole, hvis jeg takker nei til plassen jeg (antageligvis) får på den andre skolen... Noen som vet? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gjør det samme selv akkurat nå og ja du har fast plass ved din nåværende skole. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Man er ikke garantert skoleplass på den samme skolen i VG2. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Prosessen er slik som når man søker fra 10.klasse til VG1, man er ikke garantert plass og man kjemper om plass med folk fra hele fylket. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jo, hvis du har BEKREFTET plassen din på VG2 på din nåværende skole så har du plassen helt til du gir den fra deg. Men dersom du ikke har bekreftet plassen er det rett som de ovenfor sier.. Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Hvordan gjør man det da? (Bekrefter plassen på min nåværende skole altså).. Det eneste jeg har gjort er å sette en annen skole som 1.valg på vigo.no, mens jeg satte den skolen jeg går på nå som 2.valg. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis du har den andre skolen som 1. valg og din nåværende skole som 2. valg så blir du jo satt bakerst i køen om du takker nei til 1. valget. skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå