Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen, får ikke installert windows:O

Anbefalte innlegg

Alt startet med dette, jeg har nettopp bygd pc byttet ut deler og sånt først så installerte jeg Windows på den nye harddisken og alt funket fint, men så fant jeg ut at den var installert til :H noe som jeg ikke vil ha... så tok jeg ut minnekortlesern viste seg at det kunne være problemet nå så ble den omgjort til :C på starten av installasjonen så fikk jeg partisjonert den og alt det der, men så nå når jeg booter opp før jeg kommer til den andre delen av installasjonen der du installerer nettverk, skriver inn navnet på pcn o.s.v så kommer denne feilmeldingen STOP 0X000008E... også står dette i tilleg:

Kontroller at du har nok diskplasss. Hvis det er angitt en driver i stoppmeldingen. Deaktiverer du driveren eller kontakter produsenten for å få driveroppdateringer. Prøv å bytte videokort. Står det

Hardisken er splitter ny og i stad når den var på volum :H så hadde den 689 gb ledig og den er på 750 gb så den funka fint, men reinstallerte sidne fikk ikke endret volum navn og jeg ville ha :C... men nå så kommer bare den stygge bluescreenen hele tia før installasjonen begynner dne andre delen... Så har noen noe tips? Harddisken er en Samsung Spinpoint F1 750 GB fikk den over i går... har ingen anelse hva jeg skal gjøre veit bare at noe skjedde da jeg partisjonerte den på nytt og reformaterte den... trenger hjelp vil hjerne ha pcn til å funke hatt en del problemer og de fleste er fixet tipper at dette er et av de siste Takker for hjelp:D Hilsen Robin:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...