Dotten Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hepp allmektige brukere i forumriket Diskusjon.no! Vi har gleden av å utvide adminstaben med k-ryeng for fotoforumet og Skagen for dataforumet. Dette er da frivillig arbeid, hvor de får utvidet mandat og verktøyskasse til å spikke løs på forumet for å sørge for at det blir enda bedre. Begge to er sikkert velkjent for flere av dere i sitt virke som moderatorer. Vi er sjeleglad for at de sier seg villig og gratulerer dem så mye. Vær snille med dem Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer så mye, vel fortjent Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vel fortjent, gratulerer! Synes det er på tide at dere gjør noe med spillforumet snart også, føler noe av gløden der døde ut etter bruddet med Gamer. Har jo ikke TST og TCi lenger heller. Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer! Håper dere gjør en fin jobb her på forumet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Flott! Blir gøy å se hva Skagen kan finne på i datadelen Lenke til kommentar
mads Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei, gratulerer så mye! Flinke karer begge to! Mvh, Mads Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mange takk for gratulasjoner, og lykke til k-ryeng! Det er mange nye og spennende arbeidsoppgaver som venter i dataforumet. Men jeg kommer nok ikke til å virke utelukkende som kategori- og wiki-ansvarlig. Jeg er en alt-mulig-mann, så jeg håper på å få gjøre litt forskjellig administrativt arbeid for både forumet generelt og wikien. Så skulle det være noe er det bare å ta kontakt. Flott! Blir gøy å se hva Skagen kan finne på i datadelen Jeg har nok opp til flere ideer for dataforumet og forumet generelt skal du se ... Dessverre må en del av arbeidsoppgavene mine vente litt. Sommerjobb, ferie, og et grusomt tregt mobilt bredband-nett, skjønner dere. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Her i byen ser det ut til at han eier et helt hotell! http://www.skagen-hotel.no/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer Skagen! Vet du vil gjøre en god jobb. K-ryeng har jeg ikke vært så mye borti, men han gjør sikkert ikke noen dårlig jobb han heller. Det må jo være en grunn til at har blitt valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå