andrevr Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 skulle jeg kommet borti et forum eller en nettside som kun tar for seg apple og mac jeg. Tenker spesielt på powerbooks. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er dårlig med det i norge... Jeg er vel den eneste norske på www.99mac.com Det er en svensk mac forum side som er VELDIG bra! Ta deg en tur der vel:) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har du ønsker om tester av programvare etc innenfor mac så send en mail til thomas at programmer.no og fortell hva du ønsker tester av :-) Red amn, feil adresse, det skal være programmer.no og ikke hardware.no Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Harware.no skulle jo absolutt hatt en egen mac topic, del på forumet. Dette hadde vært stas! Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 helt enig. Smått utrolig at det ikke er ikke mac har en egen enda... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Vi har en egen Mac avedling på forumet til Programmer.no, men vi ønsker når vi kommer over til dette forumet at det kommer bla en mac avdeling. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det beste Mac-forumet i Norge er uten tvil forumet på Mac1.no. I og med også diskusjon.no har et Mac-forum, blir vel dette innlegget regnet som "reklame" for et konkurrerende nettsted og slettet? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du bumper en fem år gammel tråd for å profiliere en annen nettside? Vil si det lukter litt sletting av det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå