Ingevel Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 problemet er at når eg vil legge innpå en film eller noe annet som er større enn eitpar gb så står det at disken er full... noen som vet en løsninng. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 men er den helt tom? Hvor stor er den? Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Helt tom ja, den er på 1000gb Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 oh. Er den partisjonert eller har du akkurat åpna den? Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 nettopp åpna den... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Filsystem? FAT 32 eller NTFS? Om det er FAT32 så må du konvertere den til NTFS for at den skal kunne ta filer større enn 4Gb. MERK! At når du gjør dette så vil den KUN funke med Windows maskiner av nyere årgang, altså XP, Vista og Windows 7. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Filsystem? FAT 32 eller NTFS?Om det er FAT32 så må du konvertere den til NTFS for at den skal kunne ta filer større enn 4Gb. MERK! At når du gjør dette så vil den KUN funke med Windows maskiner av nyere årgang, altså XP, Vista og Windows 7. ok. hvis eg konvertererden til ntfs. må eg da slette alt innpå den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Filsystem? FAT 32 eller NTFS?Om det er FAT32 så må du konvertere den til NTFS for at den skal kunne ta filer større enn 4Gb. MERK! At når du gjør dette så vil den KUN funke med Windows maskiner av nyere årgang, altså XP, Vista og Windows 7. ok. hvis eg konvertererden til ntfs. må eg da slette alt innpå den? Nei. Men den vil ikke funke på PS2, PS3, Xbox o.l. Kun Windows NT, 2k, XP og nyere. (Samt noen Linusker og Win98 med NTFS98). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå