Gå til innhold

knust mobilskjerm, kjøpe nytt deksel

Anbefalte innlegg

Hey!

Har fått en knust rute på mobilen, heldigvis er ikke selve skjermen ødelagt men det er et fint lite spindelvev over den.

Gikk på elkjøp og hørte om de kunne fikse, men de sa jeg skulle heller gå på en side som het mytrendyforum.no eller noe sånt, så da bestemte jeg meg for å bare kjøpe nytt deksel siden det jeg har er slitt uansett. Men jeg finner ikke siden etter litt søking, kan dere peke meg i riktig retning?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du nevnte ikke hva telefon du har, det er mange telefoner som har display og frontglass i en og samme del, så det kan hende du ender opp med å måtte bytte displayet.

Jeg har en Sony Ericson s500i. Jeg lette litt på mytrendyphone.no men kunne ikke finne det jeg lette etter, så får vel høre litt mer med nærbutikken om de kan hjelpe eller gjøre som du sier å kjøpe helt nytt display.

Takk for hjelpen anyways!

Lenke til kommentar

Plasten foran skjermen er en del av frontdekselet, så du må bytte selve dekselet. Du finner nytt deksel her. Du kan se hvordan du tar av det gamle dekselet her eller

.

Edit: Hvis det er selve lcd-skjermen som er skadet, så finner du ny skjerm her.

Endret av elo_
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
hei...jeg har sony ericson c905 og har klart å ødelegge skjermen...vet dere om det går ann å fikse dette? eller hvor jeg kan få kjøpt ny deksel for den?

På C905 er frontglasset en del av display. Anbefaler ikke at du hobbymekker på C905. Det kan fort bli dyrere enn du ønsker. Hvis du leverer den på et verksted så kan de nok reparere den for 8-900 kroner sånn ca.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet om en plass hvor jeg kan få kjøpt nytt display/glass til min HTC Magic?Hele skjermen er knust......har bestillt hos Mytrendyphone i begynnelsen av desember,men har ikke fått det enda....leveringstid ikke bekreftet får jeg som svar bare.

Vet noen andre plasser slikt kan kjøpes?

Lenke til kommentar
www.dealextreme.com kan hende har det, isåfall er det mest sannynlig billigs derfra. Disse sender alt portofritt likegyldig hvor mye det koster.

Var inne å kikket på den siden,men dei hadde ikke noe til HTC Magic som e fant hvertfall....hmm....koster ca300 for ny mobilskjer på mytrendyphone.no,men de klare jo ikke å levere varene,og sende den på verksted koster 2300kr!!må finne en plass å få kjøpt så får e fikse skjermen selv.......kom gjerne med andre tips side!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...