GabrielScott Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Har Creative Zen, Etter at kona oppdaterte Norton internet security, får jeg ikke kontakt med spilleren. Har prøvd å skru av brannmur - hva annet kan jeg gjøre? M Lenke til kommentar
GabrielScott Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Måtte avinstallere spilleren i windoows enhetsbehandling for å slette driveren- så koble den til på nytt - plug and play - installert på nytt og voila så kom den tilbake! Fant hjelp på norton sitt forum, mange andre somhadde opplevd det samme Magnar Endret 10. august 2009 av GabrielScott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå