Gå til innhold

Gratis HDR program?

Anbefalte innlegg

Finnes det noe ok gratisprogram hvor en kan lage HDR bilder? Vet jeg kan google på naturligvis, men anser det som en fordel dersom det er et noen faktisk har testet ut med gode resultater også... :)

---

Fant en side som ser ut som et ok utgangspunkt, men er fortsatt interessert i om noen her har noen erfaringer å dele :)

http://www.techsupportalert.com/best-free-...Selection_Guide

Endret av Svish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Open Source og disse fengende navnene på programvaren sin, er en del som har gått markedsføring i det miljøet :)

Litt usikker på hva du mente med det... Uansett, om det er open source eller ikke eller hvor fancy navnet er bryr meg egentlig ingenting så lenge det ikke koster en formue (slik som adobe sine programmer gjør for eksempel... noen som har en cs4 samling til overs? :( ).

Lenke til kommentar

Open Source prosjekter har for vane å lage ubrukelige navn for å ha et unikt navn i pakkebrønner o.l. En aldri så liten "pet peeve" fra min side.

Om du vil investere i gode HDR-verktøy er Photomatix å anbefale, kan prøves ut gratis. Ellers er Lightroom et langt bedre alternativ for de fleste fotografer enn hva Photoshop er.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...