corsa91 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har GET internett og har merket at de har blitt ekstrem trege. Jeg har XL- typen som skal være på 17000kb men de siste ukene har det vært på maks 1000kb. Akuratt nå så ligger den på 434 kb. Noen tips hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Hva med å ringe GET? hva skal jeg si til de? At nettet er veldig tregt? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jepp. Så kan de undersøke hva som er galt. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Slå av alt som er av nedlasting osv og så går du hit og tester. Så kan du jo poste resultatet her Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 slå av nedlasting, kode på trådløst nett? ringe GET? Jeg har GET hjemme, og får akkuratt den hastigheten vi betaler for, litt mer enn det vi betaler for faktisk Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trekk ut TV-kontakten og se om det hjelper (så sant du har GET TV da ..) Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Trekk ut TV-kontakten og se om det hjelper (så sant du har GET TV da ..) fortstt treg men skal prøve å bytte modem Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er du skutt eller? Ring dem først De ordner det nok på 5 min Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er du skutt eller? Ring dem først De ordner det nok på 5 min Kommer helt ann på hvor problemet ligger, usaklig kommentar fra deg. GET leverer via kabel, med mindre muligheter til å feilsøke. Men ja, ring de først om det ikke hjelper bytt ruter, hjelper ikke det hør med naboer om de har samme problem, har de det så er det på tide å bytte leverandør for da er nettet overbooket. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har hatt samme problemet med GET jeg. Var bare å ringe de, så ordna de det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har hatt samme problemet med GET jeg. Var bare å ringe de, så ordna de det. Ikke bare bare, hos deg lå det sansynligvis i en hastighetsprofil ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå