Gordo Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hellu Har funnet ut at jeg lage en pakke til dama, med litt forskjellig oppi Tenkte å finne en litt fin eske, ligge noe sjokolade oppi, en rose (eller flere?), et eller annet klesplagg (hu skal snart til syden, bikini?) og så etter det er jeg gått litt tom for ideer! Noen som har tips? Tenkte å bare kjøpe litt forskjellige billige ting, i stedet for en dyr en Lenke til kommentar
ste1n Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er ingen hemmelighet at jenter elsker smykker, ringer og alt annet som glitrer Hva med noe innenfor den sjangeren? Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Har tenkt på et armbånd med første bokstaven i navnene våre på, men ellers er jeg gått tom for ideer Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke bikini, de fleste jenter har enten en fra før, eller vet ca nøyaktig hvordan den de kommer til å kjøpe ser ut. Nesten alle jenter liker smykker, øredobber, armbånd osv (vær litt forsiktig med ringer), så med mindre hun er en av de som ikke bruker "uekte" saker, er ting å ha i ørene fra glitter, H&M osv. greie billige gaver. Av klesplagg er jo topper et must i syden, eller hva med kremer som beskytter mot sol, hårprodukter/pynt, "hjemme-spa"-greier i små poser og lignende? Finnes ikke grenser for hva man kan kjøpe til jenter om sommeren! Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Takker for tips endte med en eske med hjertesjokolade, en rose, 2 topper og et kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå